Smykke fra Butler
Redaktør: rumlebumle
Rigtig flot halskæde, Edith. 
Dejlig kæde
passe lige til at vi skal have lidt somerkulør på huden
. håber at solen snart kommer frem igen .
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Rigtig fin halskæde!!
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Meget fin!
Her er lige lidt af det sidste jeg har fået lavet. Der er godt nok produceret mere, men desværre Havfrue
Min bagdør stod åben, så det nåede ikke ind over hjemmesiden
Dette er af nogle store meget lækre håndlavede glasperler, som jeg har købt hos min lille brugskunst og perleforhandler her ned i byen

I den er der også store mege lækre træperler, som føles næsten som silke

På elastik
Dette er af nogle store meget lækre håndlavede glasperler, som jeg har købt hos min lille brugskunst og perleforhandler her ned i byen

I den er der også store mege lækre træperler, som føles næsten som silke

På elastik
Mums det er bare fine ting du har fådet lavet
den armbånd med de store glas perler hvor er de flotte.Og jeg har jo sagt du skal sette en katte lem i den bagdør.
Nej det er dejlig at du får noget ud af den dør for så kand du jo får nye ting hjem og hygge dig med.

Nej det er dejlig at du får noget ud af den dør for så kand du jo får nye ting hjem og hygge dig med.
Kærlig hilsen

Dejlige smykker... Super flotte glasperler!!