Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg kan berolige jer med at jeres wig jig ER med.. :D :D

Jeg har tjekket 1½ kasse, nu mangler jeg lige det sidste, men det bliver nok først imorgen jeg tager mig af det, da der nu er kvalitetstid med barnet. :x- :x- :x-

Camilla: Du er MERE end velkommen. Har sendt dig en PB med oplysninger omkring mig og mit hjem. :D

Vi har desværre ikke fået nogen moms og told regning endnu, men som jeg kan forstå på andre der har stået for en fællesbestilling kan der gå ret lang tid inden den dukker op med posten, så vi kan desværre ikke rigtig få afregnet før det.. :(

Jeg håber det er iorden med jer at jeg beholder pengene og afregner når regningen kommer.

Lisbeth, Charlotte og Anna-Edith kommer på onsdag og er med til at få det hele sorteret og delt. Så vejer jeg jeres ting og sender en PB med porto fra mig til jer.

Jeg formoder at: Lisbeth, Charlotte, Mette, Lise Sonne, Anja, Liza, Dimsedutten og Pia selv afhenter, er det korrekt?

I andre må gerne skrive jeres adresse til mig og om hvordan I vil have det sendt.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Selvfølgelig er det ok at du beholder pengene til du får regnskabet fra fragtfirmaet (eller hvem der nu gør det). Ellers skulle vi have pengene tilbage, og så sende dem tilbage til dig SAMME DAG som du får beløbet at vide (for sidst blev de hævet fra din konto med det samme). Så det er bare ærgeligt hvis det tager 1-1½ måned. Så må vi vente. Så mange penge er det heller ikke at vi skal have tilbage/betale for de fleste af os. :)-

Jeg vil altså gerne have mit sendt til mig. :p

Og ja du skal da tage dig tid til din søn. Du har hele dagen imorgen før vi kommer på onsdag og overgramser det hele. WEEEEEEEEEEEE. :D Men husk at få kæresten til at udskrive de rigtige lister for så går det hurtigt når der skal sorteres. ;)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
rumlebumle
Opal
Opal
Charlottes skrev: Jeg vil altså gerne have mit sendt til mig. :p BAAAAAAAAH!

Og ja du skal da tage dig tid til din søn. Du har hele dagen imorgen før vi kommer på onsdag og overgramser det hele. WEEEEEEEEEEEE. :D Men husk at få kæresten til at udskrive de rigtige lister for så går det hurtigt når der skal sorteres. ;) BAAAAAAAAAAAAAAAH IGEN -
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Baaaahhhh baaaahhh???? Har du fået får siden sidst? :-\ :p
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Lotte, du har ret i at jeg kommer og henter - er fredag ok ? Det er jo min fridag :D
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jow Jow - jeg henter også selv - skal dog lige have styr på kalender og aftaler..
ALLE aftaler skal slettes - perlerne er vigtigst. :ymsmug:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Korrekt Lotte - jeg henter selv, du siger bare hvornår :D
rumlebumle
Opal
Opal
Lise Sonne skrev:Lotte, du har ret i at jeg kommer og henter - er fredag ok ? Det er jo min fridag :D
Ja fredag er fin, der burde vi forhåbentlig være færdige.. :D
rumlebumle
Opal
Opal
Smykkeunivers skrev:Korrekt Lotte - jeg henter selv, du siger bare hvornår :D
Vi fordeler tingene på onsdag og tænker at vi bliver færdige der i løbet af dagen, så alt efter det ville være fint.
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hej Lotte,

Sender manden min forbi dig når det er klar :D

Du giver bare besked ;)-
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Besvar