Fællesbestilling NU MED BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
Rumlebumle... forresten.. skidt med vægten.. vi skal bare ha sendt det sammen... vil du ha adressen nu eller vente til i har sorteret 

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Puha.
Jeg har netop modtaget et katalog fra FMG. Det lokkede Lotte mig til at bestille, så kunne jeg jo altid kigge, Jeg var jo nemlig ikke med i nogen fællesbestilling. Her i huset har den økonomiske situation været på kanten af bankerot i lang tid, og derfor havde jeg jo ligesom besluttet mig til, at der overhovedet ikke var nogen grund til at kigge!
(Det er godt at jeg har mine cykelslanger - de passer bedst til den økonomiske virkelighed)
Nå, men så kom det der katalog jo altså og jeg fik det præcis som et lille barn der får et julelegetøjskatalog - altså det der med at man jo nærmest kan ønske sig noget på hver side.
Jeg har lagt det væk, og jeg håber at det varer længe inden der kommer en ny fællesbestilling!
Jeg har netop modtaget et katalog fra FMG. Det lokkede Lotte mig til at bestille, så kunne jeg jo altid kigge, Jeg var jo nemlig ikke med i nogen fællesbestilling. Her i huset har den økonomiske situation været på kanten af bankerot i lang tid, og derfor havde jeg jo ligesom besluttet mig til, at der overhovedet ikke var nogen grund til at kigge!
(Det er godt at jeg har mine cykelslanger - de passer bedst til den økonomiske virkelighed)
Nå, men så kom det der katalog jo altså og jeg fik det præcis som et lille barn der får et julelegetøjskatalog - altså det der med at man jo nærmest kan ønske sig noget på hver side.
Jeg har lagt det væk, og jeg håber at det varer længe inden der kommer en ny fællesbestilling!
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa
pias skrev:Puha.
Jeg har klistret mit til i gule post it's... de er på ønskelisten.. men IKKE bestilt... var meget dejligt bare at sidde og kigge faktisk

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg har også modtaget kataloget og uha der er godt nok mange skønne ting.... Og jeg glæder mig allerede til næste bestilling 
Bettina
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Uhhh... Er slet ikke misundelig.
Der findes intet bedre end perlepost

Der findes intet bedre end perlepost
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Så er jeg klar med alle jeres pakker

Jeg skal lige have styr på det sidste og have det tjekket efter, så sender jeg en PB til de af jer der skal have det sendt. Resten af jer kan lige skrive hvornår det passer jer at komme forbi.
Jeg skal lige have styr på det sidste og have det tjekket efter, så sender jeg en PB til de af jer der skal have det sendt. Resten af jer kan lige skrive hvornår det passer jer at komme forbi.
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Dét skal du altså bare have et kys for

Bettina
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tusind tak for det enorme arbejde. 1000 Knus og kram til dig. Glæder mig rigtig meget.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Sender du mig så også lige adressen jeg skal sende det til