Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
kallie skrev:Ha ha STAKKELS bettina... har nu konstateret at du ikke aner hvad der er virkeligt grimt.... tror stadig jeg har taget livet af Shawnee :-o

Her er de "grimme" perler jeg har modtaget B-)

Ligner iøvrigt muskat nød eller noget... ihvertfald nød
Billede

Edit: Er altså helt forelsket i de røde! :x-
De er sgu G-R-I-M-M-E :ymsick:
De røde, er det ikke plastik ????
Bettina
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Hvad skulle jeg have skrevet for at overbevise dig?
Og, søde Bettine, jeg har lige været i gang med et oprydningsprojekt i dag. Alt mit perlerod er inde i stuen. Lige om lidt skal der være plads til et juletræ....
Jeg tror faktisk at mit oprydningsprojekt i dag bragte noget frem til overfladen der var endnu værre. Jeg satser på at der på et tidspunkt bliver endnu en runde (eller 15!) grimme perler. Jeg er klar!
[smilie=smilie_xmas_097.gif]
[smilie=xmasruinedf.gif] [smilie=xmasruinedf.gif] [smilie=xmasruinedf.gif]
Og, når du skriver at jeg ikke havde advaret godt nok, så kan jeg da erindre at jeg havde nævnt at du skulle blive færdig inden jul, bare for at den ikke blev ødelagt!!!
=)) =)) =))
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Bæk skrev:Du har da vist fået den forkerte pakke, det er jo en meget smuk pakke perler
FrkBettina skrev:BR du må da have modtaget en forkert pakke, de er sgu da fede !
Ja, gu' er de fine!!!
Min første tanke var også, at der måtte sidde en meget skuffet byt-bytter på grønt, men følgesedlen tyder på,
Shawnee bare har en helt utrolig perlesamling:
Shawnee skrev:Svært at finde "Grimme" perler at sende. men disse var de grimmeste jeg havde. Billede
Var det lige en perlesamling, jeg godt gad eje Billede

Billede
Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
pias skrev: Og, når du skriver at jeg ikke havde advaret godt nok, så kan jeg da erindre at jeg havde nævnt at du skulle blive færdig inden jul, bare for at den ikke blev ødelagt!!!
=)) =)) =))
Dét må jeg have fortrængt ... B-)
Nå, men vil da godt sende dig en bitte tak, for at du sætter mine hjerneceller på arbejde, det skulle holde en ung, siges der :D
Bettina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Billede

Ok, det ligner virkelig hun lugter til sig selv. Hvorfor har du dog købt dem CHarlotte??
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Billede
Synes faktisk den hvide Svampe Bob her er ret grim...
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
kallie skrev:
Ligner iøvrigt muskat nød eller noget... ihvertfald nød
Billede
Synes de røde er helt forfærdeligt grimme, men det er faktisk ret flotte i dit færdige resultat Kallie. Husk nu 5 stk skal indgå i et færdigt smykke :-D
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Charlotte tak for reminderen;-)

Altså den hvide svampe bob kan jeg godt li':-) Hvad hedder sådan en??? altså bortset fra Bob. :fnis:
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Pia
Opal
Opal
vase skrev:Charlotte tak for reminderen;-)

Altså den hvide svampe bob kan jeg godt li':-) Hvad hedder sådan en??? altså bortset fra Bob. :fnis:

jeg ville også gerne vide besked- er det lava eller pimpsten eller er det et kunstprodukt- de bliver jo indfarvet i alverdens kulører. gurkemeje skrev det var pimpsten og hende har jeg en vis tiltro til.

jeg vil så sige, at jeg selv har et par blokke, der skal fungere som pimpsten, men de er bestemt menneskeskabte og ligner svampe bob påfaldende

jeg er ret begejstret for jeres konkurrence fra sidelinien - det er total underholdning :p
Billede LOKE'S GHOST
Pia
Opal
Opal
en fe, der lugter til sin armhule =)) =)) =))
Billede LOKE'S GHOST
Besvar