UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Billede

Sofabordet.... De små kurve er fyldt med tråd, kæder, perle vedhæng osv. Det er her jeg sidder og arbejder mest... Så kan jeg se fjernsyn imens, bruge den bærebare og stadig have plads til Balder på skødet ved min side :-D

Billede

Vindueskarmen bag sofaen. Kasserne er alle mine perler. Der står så et bord på begge sider af sofaen også, her står der også lidt perler :-D

Billede

Vindueskarmen ved siden af sofaen. Her er de færdige smykker, og det er også her alle billederne bliver taget...

Billede

Mit arbejdsbord, når der er ryttet op på det, kan jeg lodde og lave fimo her. Men som i kan se er det blevet overtaget af rod...
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
ja det er dejlige med så mange forskelige steder man kan sede med signe små hobis. men du /i har nu ikke meget plads
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hi Hi Camilla - sådan så mit hjem også ud inden jeg fik mit eget perlehjørne på førstesalen.. ;;)
Der var bare kasser, perler og smykkegrej alle vegne... :-q Er glad for mit perlehjørne nu... :ymapplause:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Jeg bor også i en 2 værl på 70 kvm. Men jeg har dog fået plads til alle mine hobbies :D
Jeg har et skrivebord i køkkenet hvor jeg har alt mit smykkegrej, tager billeder imorgen. Også har jeg 2 terrariet og 1 stoer 720L akvarium, Udover det så Maler jeg Små Rollespilsfigurer som bliver kaldt Hordes, Min leage hedder circle of orboros. Det sådan nogle små figurer som jeg maler med akryl maling. Min mand og Min kammerat som også bor i "min" lejlighed de maler også og de går til sådan nogle spille kom sammen i roskilde i en rollespils butik, det gør jeg dog ikk. :D

Også har jeg også plads til 2 hunde og mig og min mands Oki store dvd samling af KUN originaler ingen brændte dvd´er
Vi har 4 af disse http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/07305310 og det er ikke nok så vi har også fyldt en op stabler oven på nogle reoler osv.
Udover det samler min mand på spiritus så vi har over 100 Flasker spiritus i prislegen 100-1500kr
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Wooouuuhhh DET billede glæder jeg mig godt nok til at se. :D der må være tale om en god organisator eller 2 der;-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
vase skrev:Wooouuuhhh DET billede glæder jeg mig godt nok til at se. :D der må være tale om en god organisator eller 2 der;-)
Hehe jeg er super god til at inrette. Men vil så også sige at der er ikke plads til et eneste møbel mere ;P
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
Ok her hjemme bor vi to voksne og to børn på 68 , jeg har ikke noget "sted" jeg sidder, men HELE stuen hvor vi så også sover på sovesofa... og nu sidder jeg og kigger lidt rundt... der er ikke rigtig nogle steder der ikke er perler.... x_x
Jeg kan godt forstå at min mand får trip over perler nogle gange..- men pt er han kommet så langt ud at perler larmer :shhh:
han er hårdt ramt for tiden :)) :))
Jeg tager billeder senere så i kan se mit rod. :naughty:
Mange perlehilsner Ann
Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Hvor er det bare herligt at høre om jeres perleroderi.

Jeg kan da godt se, at der er godt fyldt op hos dig Camilla :D
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er det sjovt at se jeres forskellige "arbejdspladser" og bare der er system i rodet gør det vel heller ikke noget.

Jeg må se at få taget et par billeder af min nye "arbejdsplads" jeg har jo været henvist til spisebordet i stuen, indtil at min man forbarmede sig over mit brokker :ymblushing: om at jeg altså heller ikke havde noget sted at lave perler, øv bøv :D
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Kontakt:
Her er min perlerige :D
Billede
Mit skrivebord som står ude i køkkenet.

Billede
Opbevaring af FG tilbehør

Billede
Opbevaring af FS tilbehør

Billede
Perlestave opbevaring

Billede
Blå perler

Billede
Lilla/lyserøde perler

Billede
sorte perler

Billede
Røde perler

Billede
grønne og gule perler

Billede
Hvide perler

Også mine andre hobbyes Terrarium, akvarium, spiritus, dvd´er
Billede
Billede

Og mine små figurer som jeg maler sammen med min mand og Min kammerat som også bor hos os.
Billede

Og mine 2 hunde
Billede
Besvar