Goldenlake Pearls
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Orv, det ser godt ud Lise. Jeg er også helt vild med flouritter. De er simpelthen så smukke 
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det var da ærgerligt Lisbeth - jeg synes faktisk at de ser godt ud, men jeg kan godt lide at der er nogle, der er lidt rå i det. Ametrinerne er dog næsten for store - kræver lidt omtanke. Sodalit swirl'erne er vildt flotte og bedre end jeg havde forestillet mig. Med det er i det hele taget nogle superlækre sten og jeg kan bruge lang tid nu på at sætte dem sammen med det 'beskedne'lisbeth skrev:Lise guffe de gufffffffffffff men jeg vil lige høre hvad du syntes om den store nederste nugget/Cut med de blandede farver,for mine 2 strenge var utrolig grimme med flere revner og nogle huller i
det er dejlige ting i har købt .
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Ej det der er da overforbrug der vil noget! Tænk på alle os andre stakler der kun har 3kg perler... Giv lidt til de fattige 
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Danagonia skrev:Ej det der er da overforbrug der vil noget! Tænk på alle os andre stakler der kun har 3kg perler... Giv lidt til de fattige
lisbeth skrev:Lise guffe de gufffffffffffff men jeg vil lige høre hvad du syntes om den store nederste nugget/Cut med de blandede farver,for mine 2 strenge var utrolig grimme med flere revner og nogle huller i
Lisbeth hvor mange sten var medtagne og hvilke farver er de medtagne i?
LOKE'S GHOST