Hvor godt kender vi hinanden - konkurrence
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Pt. har jeg 3 stk, og en forespørgsel om min mail 
jeg når det desvær ikke min enagier til at lave smykker er ikke høje lige for tiden.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Pt. er vi 8 deltager:
Smykkeunivers
Lisbeth
Lise Sonne
Shawnee
Mace
Lene
Anna Edith
Dumsedutten
Er der alle?
Lisbeth, dit billede er mindre end de andres, vil du ikke sende mig et nyt?
VIGTIGT: Når vi begynde at gætte - så er I nød til et sende mig en pb med jeres bud, fordi man kan ikke "gætte"på sig selv uden at de andre optager det
Smykkeunivers
Lisbeth
Lise Sonne
Shawnee
Mace
Lene
Anna Edith
Dumsedutten
Er der alle?
Lisbeth, dit billede er mindre end de andres, vil du ikke sende mig et nyt?
VIGTIGT: Når vi begynde at gætte - så er I nød til et sende mig en pb med jeres bud, fordi man kan ikke "gætte"på sig selv uden at de andre optager det
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Øv, kan se at jeg er for sent ude. Havde glemt alt om konkurrencen og har ikke fået lavet så mange smykker den sidste tid.
Men pyt
Glæder mig til at se, hvad I andre har fundet på. God fornøjelse med gætteriet.
Men pyt
Jeg håber min mail gik igennem
til alle, som ville kreere til lejligheden: jeg er næsten 100% sikker på at i har smykker liggende, som hverken har været vist på det røde eller grønne forum og som falder udenfor den 'normale' stil - det er blot at tage et foto af dem og få dem afsted.
til alle, som ville kreere til lejligheden: jeg er næsten 100% sikker på at i har smykker liggende, som hverken har været vist på det røde eller grønne forum og som falder udenfor den 'normale' stil - det er blot at tage et foto af dem og få dem afsted.
LOKE'S GHOSTDet er rigtig spændende det her. Godt fundet på Liza