Så er konkurrencen slut. Det ser faktisk ud til at jeg vandt den med 23 stemmer.
Der står godt nok ikke andet på siden end at afstemningen er lukket - jeg tror hende der opdaterer
siden er taget på week-end.... (god timing)...
Nå, men nu begynder jeg så at samle alle navnene sammen på dem der har skrevet at de har stemt herinde og på det andet forum. Når det er gjort vil jeg skrive alle navnene på små sedler og så får min søde datter lov til at trække en seddel op af en hat - eller lignende - under kontrol af min kære husbond - han er ikke statsautoriseret; men han er statsansat - så det smager da lidt af det...

.
Navnet på vinderen vil blive offentliggjort herinde, og når jeg har fået aftalt med ham/hende hvilken præmie der ønskes kommer det også til at stå her.
Her er navnene jeg har noteret herindefra:
lene
butler
smykkeunivers
havfruen
lisbeth
linda
linda's veninde
Og her kommer navnene fra det andet forum:
strudahl
natasjaA
mooshi
chaserball
sølvfreak
pia lou 'lou'
annimm
evaE
jaso
hvolby
suz
camilla1758
beadit
chinagirl
(Hvis der er nogen der står 2 gange må I godt lige sige til. Det skal jo være fair og hvis I hedder noget forskelligt på de 2 fora - og avataren er forskellig også - kan det jo være svært for mig at se.. - og hvis der er nogen jeg har glemt må I også godt lige sige til).