Lidt engle ...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Hej Joan!

Ja, det er lidt besværligt at bestille hos hende pga bankoverførelsen, men da jeg har en svensk konto, fordi jeg har hus i Sverige, tænker jeg ikke nærmere over det .... ;)- ;)-
Jeg må erkende, at jeg ikke har lyst til at vidersælge fra hende ... men det kunne jo være Cyberimport havde lyst, til at forhandle nogle af de varer vi efterlyser.
Hvor finder du englevinger på ebay har søgt, men ikke fundet nogen ? :ymblushing:
Vil meget gerne se billeder af dine engle :)-
Det enste sted jeg har fundet forgyldte vinger er hos en forretning i Næstved .... men de er DYRE .... :-s
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hos Zaliba.dk har hun haft englevinger i både guld og sølv.. Desværre har hun vist kun guld tilbage nu - og det er med opadgående vinger...
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg fandt lige et link og her er masser af englevinger
http://jewelry.shop.ebay.com/?_from=R40 ... _sacat=281
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Hvor er de altså nuser.... håber ikke du har noget imod at vi(jeg :)) ) kopierer idéen ?
Kirsten
Safir
Safir
lisbeth skrev:Jeg fandt lige et link og her er masser af englevinger
http://jewelry.shop.ebay.com/?_from=R40 ... _sacat=281
Du er en engel Lisbeth .... :ymhug: :ymhug:
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Kirsten
Safir
Safir
Lise Sonne skrev:Hvor er de altså nuser.... håber ikke du har noget imod at vi(jeg :)) ) kopierer idéen ?
Nej overhovedet ikke .... tror det kaldes inspiration ... ;)- ;)- det kalder jeg det når snupper ideer fra dine dejlige farvesammensætninger ... ;)- :D ... og du ikke skal til de samme julemarkeder som jeg .... :)) :))
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Kirsten skrev:
Lise Sonne skrev:Hvor er de altså nuser.... håber ikke du har noget imod at vi(jeg :)) ) kopierer idéen ?
Nej overhovedet ikke .... tror det kaldes inspiration ... ;)- ;)- det kalder jeg det når snupper ideer fra dine dejlige farvesammensætninger ... ;)- :D ... og du ikke skal til de samme julemarkeder som jeg .... :)) :))
Tak - nej mine er nordpå og jeg fornemmer dine er sydpå ?
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
hmnnn jeg rodede lige rundt på min e-bay hvor jeg forleden (troede!) at jeg havde gemt en del sælgernavne som har de pæneste vinger.. men umiddelbart var der kun 2 som jeg har gemt fra andre søgninger (ikke vinger).

Hvis jeg støder på dem skriver jeg lige;-) Der er rigtig mange forskellige vinger derinde.
Jeg fandt ud af at det i nogle tilfælde var en fordel at skrive pearls...og beads før jeg skrev vinger. Det eksakte søgeord har jeg glemt lige i dag.

Kan heldigvis se at du har fået hjælp til et;-)det kan jeg jo så også glo på indtil jeg finder de andre igen. hahaha.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Very cute. Jeg må også tilstå, at de "faldne" engle (de sorte) også tiltaler mig. Hvorfor mon? :-D

Du skal da have en række engle, skal du:

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede
Billede
Kirsten
Safir
Safir
Lise Sonne skrev:
Kirsten skrev:
Tak - nej mine er nordpå og jeg fornemmer dine er sydpå ?
Det har du ret i .... det længste jeg kommer "nordpå" er Svenstrup Gods d. 18 + 19 dec. ;;)
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Besvar