Side 3 af 3

Re: Min anden hobby

: man 6. dec 2010 12:06
af Charlottes
De er helt vildt smukke. :x-

Re: Min anden hobby

: man 6. dec 2010 16:30
af canto
Jeg misunder mennesker som dig,der bare har den kunstneriske sans der skal til
for at kunne føre tanken ud i livet,jeg sidder stadig og kikker på mine
indkøbte ting til at lave smykker med,det har jeg snart gjort i et par år
trækker lidt perler på elastik,laver en halskæde på wire men mangler det
sidste der skal til.
Hilsen Canto :-\

Re: Min anden hobby

: man 6. dec 2010 20:55
af Lise Sonne
Dine arrangementer er vildt flotte og helt sikkert noget du kunne leve af, hvis det var det du valgte1 ;;)

Re: Min anden hobby

: tirs 14. dec 2010 15:12
af Diddah
Aii altså for pokker!

Jeg har arbejdet som gartner, men kunne sgu ikke tåle skidtet var "forkølet" hele året, altså alt det pollen. Men du hvis de kreationer var hjemme ved mig levede jeg sgu gerne af diverse allergipiller. Ihh en masse farver det varmer og det giver glæde. :D Dog ville jeg også gerne spise de artiskokker der. Uhmm... elsker dit farvespil i kransen til sidst. Hold fast mand du er jo vild!

^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ respekt for dit håndværk, det er virkelig flot. :-bd