Side 3 af 3
Re: Min anden hobby
: man 6. dec 2010 12:06
af Charlottes
De er helt vildt smukke.

Re: Min anden hobby
: man 6. dec 2010 16:30
af canto
Jeg misunder mennesker som dig,der bare har den kunstneriske sans der skal til
for at kunne føre tanken ud i livet,jeg sidder stadig og kikker på mine
indkøbte ting til at lave smykker med,det har jeg snart gjort i et par år
trækker lidt perler på elastik,laver en halskæde på wire men mangler det
sidste der skal til.
Hilsen Canto

Re: Min anden hobby
: man 6. dec 2010 20:55
af Lise Sonne
Dine arrangementer er vildt flotte og helt sikkert noget du kunne leve af, hvis det var det du valgte1

Re: Min anden hobby
: tirs 14. dec 2010 15:12
af Diddah