Vi har købt hus!!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
BlueRaven skrev: Giv ham lov til at indrette fællesrummet som den herre-hybel alle mænd drømmer om inderst inde. Den slags plejer godt nok at resultere i noget der ligner et over-digitaliseret drengeværelse med alt for mange skrappe farver og ofte også noget modeljernbane, men det er vel til at leve med, hvis du har de resterende 120m2 at regere i :)) :)) :))
Ved faktisk ikke hvordan jeg skulle fylde 120kvm med smykke sager... Synes det er et helt slot bare det rum jeg allerede får =)) Plejede at have mine smykkesager under vores stuebord, så det kan jo kun gå fremad...

BlueRaven skrev:Tilføjelse - du kan jo også være heldig, og have en mand med god smag :-D
Tror det ville bliver noget med givere og døde dyr overalt, han er jæger... Så ved faktisk ikke om det ville være det værd...
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Kode: Vælg alt

[quote="pias"]Øhm..
Kan jeg ikke lige få et tip til hvordan man gør det der med at kopiere dele af indlæg ind i eget indlæg.[/quote]
(det med grønt) bliver:
pias skrev:Øhm..
Kan jeg ikke lige få et tip til hvordan man gør det der med at kopiere dele af indlæg ind i eget indlæg.
:D
Danagonia skrev:
BlueRaven skrev:Tilføjelse - du kan jo også være heldig, og have en mand med god smag :-D
Tror det ville bliver noget med gevirer og døde dyr overalt, han er jæger... Så ved faktisk ikke om det ville være det værd...
Det er jo PERFEKT! - så bliver fællesrummet jo et slags inspirations-lager, hvor du lige kan hente lidt pels, lidt fjer, et stykke knogle eller gevir, et hagl, en tand eller en udstoppet elg eller en selvdød muldvarp, hvis du mangler lidt anderledes til et smykke. Så blir' hele huset dit! :D :)) :)) :))

Billede
Billede
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
neiii hvor fedt og huset ser da top nice ud.....sådan et måtte godt ligge i brønshøj og sikkert...hehehhe, til en god penge - hvad har i givet for det Camilla, bare så jeg kan få ondt i leveren over ikke at bo i Jylland....hihihi

og det bliver da for fedt at få sit eget smykkeværelse....waooooouuuuuwww overhovedet IKKE misundelig!! :p
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Tillykke med jeres hus og jeg er helt sikker på at det bliver godt for jer. har jo set jeres lile hybel i Kolding og der var der ikke plas til mange hobyting. Og nu får du et stor verelse til det , og det må være en drøm for dig. [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
STORT tillykke.... Det er bare SÅ fedt at få eget hus... [smilie=gingerbreadhouse.gif] Kan godt huske fornemmelsen da vi i sin tid købte vores kasse. :D

Det ser ud til at være et dejligt stort lyst rum du får dig, til smykker... :x-

Glæder mig til flere billeder..
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
Tillykke med jeres huskøb det bliver fedt for dig med er helt rum , jeg har kun et meget lille hjøne af vores stue så
jeg bliver helt misundlig men på det gode måde for dig du fortjener dit rum
SUSANNE
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Linda skrev:neiii hvor fedt og huset ser da top nice ud.....sådan et måtte godt ligge i brønshøj og sikkert...hehehhe, til en god penge - hvad har i givet for det Camilla, bare så jeg kan få ondt i leveren over ikke at bo i Jylland....hihihi

og det bliver da for fedt at få sit eget smykkeværelse....waooooouuuuuwww overhovedet IKKE misundelig!! :p
Ja der er penge at spare hvis man vil bo på fast landet :-D Det står os i 835.000kr så får vi alle hvidevarer med og en ordentlig stabel brænde :-D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Tillykke med jeres hus og jeg er helt sikker på at det bliver godt for jer. har jo set jeres lile hybel i Kolding og der var der ikke plas til mange hobyting. Og nu får du et stor verelse til det , og det må være en drøm for dig. [smilie=dannebrog02-medium.gif]
He he... Nej bare det at have et køkken der ikke bare er to kogeplader og en kombiovn bliver himlen... Det er så skønt!!
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Hold da helt k... :-o Det er jo væsentlig mindre end vi gav for vores FOR 15½ år siden !! HVOR ER I HELDIGE AT I GERNE VIL BO DER, kender ikke lige jeres sted, men Åbenrå er ihvertfald hyggelig .... hvor man bor har jo nok mere at gøre med ens familie relationer og hvor de bor, end prisen, så vi bor i Birkerød, fordi min mor bor her og jeg er opvokset i nærheden...... men for dælen, så kan jeg godt se hvorfor sønderjyderne er udnævnt til de folk i Danmark med mest disponibel indkomst.... Tillykke med det og det kan være at du kommer med på havenørde holdet om et par år, det er altså mere spændende at gå i haven, når det er ens egen, [smilie=santa3.gif] [smilie=tree.gif]
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det ser ud til at i har fådet jers hus til en rimlig pris, men huse i sønderjyland er jo heller ikke så dyre som de er op langs østkysten på fyn og på sjæland. men desvær er der også en grund til at det ikke koster så meget i rasten af landet. det er nemlig her der er svært at få arbejde da alt lukker og flytter over til motovejen. og i sønderjyland er der især svært at få noget ufaglært arbejde . jeg kommer selv der nede fra og min ene søster i toftlund har nu været uden arbejde i 1 1/2 år efter masse fyriing på henes arbejde som bar lukkede og flyttede det hele til letland.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar