Men resten.. har siddet og leeeedt og leeeeeeedt efter stemper.. og anderledes bogstaver og tal... kan kun finde dem i udlandet :/ og har ikke mod på etsy endnu..
Og hammeren SUPER smart!! *savle* *savle*
Redaktør: rumlebumle

Kan sagtens følge dig, men tænker bare at de basale ting kan fåes mange andre steder, så skal du snubbe kunderne fra Ravstedhus og lignende, så skal du nok kigge på at have ting de ikke har. Dette var eksempler på nogle sådan. Men det kunne også være andre ting...Smedehytten skrev:Jeg er jo bare kun lille mig, så bliver desværre nød til at begrænse mit lager til de mest basale tingså stempler er udelukket indtil jeg bliver kæmpestor ihvertfald
Men sælger du til hobbyfolk der selv sidder med det derhjemme er der jo ingen til at instruere. Men hvis din butik primært skal henvende sig til dine kursister, så ville jeg også holde mig til de basale ting du bruger på kurserne. Der kommer det jo an på om du satser på netsalg eller mere på det andetSmedehytten skrev: Den med saven giver jeg desværre ikke så meget for, i mine øjne er der ikke noget bedre end den goe gamle tyske type, problemet er bare at folk ikke bliver instrueret ordentligt i at sætte klinger i
Igen, hvis det er kursister du satser på, kan jeg sagtens følge dig, men skal du konkurere med andre nethandler ville jeg nu nok stadig kigge lidt på detSmedehytten skrev:Og hammerne, de er superfine men jeg vil hellere instruere folk i at lave deres egne
en billig bænkhammer og nogle grove fileså laver man sine egne mønstre og kan også bruge den spidse bagende.. .
Det er der jo heller intet galt medSmedehytten skrev:Men i sidste ende er det jo nok det at jeg er for meget håndværksnørd og for lidt handelsmand
LOKE'S GHOST

Suk sku være jeg sku overveje sårn en alligevel.. har knækket 4 ud af de 5 klinger susanne var så flink at give mig..! dumme sav! den "slipper" klingenDanagonia skrev:Jeg har både en almindelig sav og så den fine røde, men den røde er bare meget nemmere at arbejde med, så jeg synes pengene er givet godt ud. Jeg har endnu ikke knækket min klinge og tror jeg har knækket de første 10 på min anden sav... Samtidigt tager det bare kun den halve tid at sætte klingen i, og jeg gider ikke bruge min tid på klinger, når jeg kunne bruge den på at saveFik den anbefalet af flere dygtige smykkekunstnere på det amerikanske forum, derfor jeg faldt over den