Min nyeste udvikling.
Redaktør: rumlebumle
hmm .. tror den levnedsmiddel er en besked skrevet fra en mobil, min mobil retter af og til mine ord, og det er ikke altid jeg lige fanger det, folk får nogle sjove beskeder af mig nogle gange haha 
Taster jeg levnedsmiddel så skriver den iøjefaldende
Taster jeg levnedsmiddel så skriver den iøjefaldende
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Sidder med et lidt større projekt et diadem til en 4 årig pige, som skal føle sig prinssese for en dag i starten af juni, tager længere tid end beregnet.
Ellers tror jeg bare man er blevet lidt "død" i "flot" kommentaren, og ikke lige lyster du kunne også rette til på den og den måde.
Godt vi har 2 kategorier, sådan at man kan få "ærlige" meninger i den kategori, også vise frem her.
Ellers tror jeg bare man er blevet lidt "død" i "flot" kommentaren, og ikke lige lyster du kunne også rette til på den og den måde.
Godt vi har 2 kategorier, sådan at man kan få "ærlige" meninger i den kategori, også vise frem her.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Uanset hvor billeder er lagt op så er min kommentar nu altid ærlig..
Men for mig er det bare alle helligdagene her, jeg har ikke så meget tid når drengen er hjemme og man inviteret til familie tamtam og lign
::) Der er også en del der ligger i eksamen mon ik det spilder ind, alle konfirmationer, bryllupper og lign..
Men uanset så er jeg altid glad når der er postet smykkebilleder
Men for mig er det bare alle helligdagene her, jeg har ikke så meget tid når drengen er hjemme og man inviteret til familie tamtam og lign
::) Der er også en del der ligger i eksamen mon ik det spilder ind, alle konfirmationer, bryllupper og lign..
Men uanset så er jeg altid glad når der er postet smykkebilleder
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Godt udviklet.... tror hellere jeg selv også må vise lidt smykker.... ellers løber I andre jo helt med min stil