Re: LynLåsKonkurrence (uge34-2011)
: tirs 30. aug 2011 00:54
Hold da op LS, hvor har du været flittig
Det er nogle fine låse, og med armbåndet er rigtigt sjovt, du bruger låsene som "hovedattraktionen" og stenringene som "forbindere" (sådan ser det ud fra min pind). Det er både overraskende, anderledes og flot.
Jeg sidder og kigger på låsenes spidser, og de ser grålige ud.
Er det et optisk bedrag, er det kobberplated tråd, eller har du gjort noget ved enderne?
Til slut kan jeg kun sige, at det er en skam, du ikke nåede med i konkurrencen,
- men det er skønt at se dine værker alligevel

Det er nogle fine låse, og med armbåndet er rigtigt sjovt, du bruger låsene som "hovedattraktionen" og stenringene som "forbindere" (sådan ser det ud fra min pind). Det er både overraskende, anderledes og flot.
Jeg sidder og kigger på låsenes spidser, og de ser grålige ud.
Er det et optisk bedrag, er det kobberplated tråd, eller har du gjort noget ved enderne?
Til slut kan jeg kun sige, at det er en skam, du ikke nåede med i konkurrencen,
- men det er skønt at se dine værker alligevel