Side 3 af 3

Re: LynLåsKonkurrence (uge34-2011)

: tirs 30. aug 2011 00:54
af BlueRaven
Hold da op LS, hvor har du været flittig :-D

Det er nogle fine låse, og med armbåndet er rigtigt sjovt, du bruger låsene som "hovedattraktionen" og stenringene som "forbindere" (sådan ser det ud fra min pind). Det er både overraskende, anderledes og flot.

Jeg sidder og kigger på låsenes spidser, og de ser grålige ud.
Er det et optisk bedrag, er det kobberplated tråd, eller har du gjort noget ved enderne?

Til slut kan jeg kun sige, at det er en skam, du ikke nåede med i konkurrencen,
- men det er skønt at se dine værker alligevel :clap:

Billede

Re: LynLåsKonkurrence (uge34-2011)

: tirs 30. aug 2011 09:14
af Lise Sonne
BlueRaven skrev:Hold da op LS, hvor har du været flittig :-D

Det er nogle fine låse, og med armbåndet er rigtigt sjovt, du bruger låsene som "hovedattraktionen" og stenringene som "forbindere" (sådan ser det ud fra min pind). Det er lige det, der er meningen Det er både overraskende, anderledes og flot.tak

Jeg sidder og kigger på låsenes spidser, og de ser grålige ud.
Er det et optisk bedrag, er det kobberplated tråd, eller har du gjort noget ved enderne?
Har købt tråden som kobber..... men er også selv i tvivl.... skidt pyt, det var en god øvelse, og nu kan jeg jo bare arbejde videre med kobber

Til slut kan jeg kun sige, at det er en skam, du ikke nåede med i konkurrencen,
- men det er skønt at se dine værker alligevel :clap:

Billede