Perletræf i det Nordsjællandske d. 18. september

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tak skal du have og jeg er på nogle stærke piller som jeg bliver bims i hovedet af ,for der er betændelse i tanden ,så tandlægen kan ikke tage den ud før betændelsen er væk :(( og ja jeg har snart ikke mere visdom i hovedet ha ha :)) ,men for hulen hvor gør det ondt,så søvn er der ikke meget af i-)
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg husker TYDELIGT hvordan det var for mig dengang jeg fik fjernet min tand, og der var der trods alt ikke betændelse i, så du har min DYBESTE medfølelse. Det gør RØV ondt, jeg håber dit smertestillende kan tage toppen, for ellers er det da det ulideligt..
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Stakkels dig Lisbeth.. :-s
Det er en sej omgang at være gennem!!

Håber snart du er frisk igen - og kan få den pokkers tand ud.. :ympray:

Rigtig god bedring til dig. :ymhug: - havde ellers håbet jeg kunne gennemrode alle dine dejlige "jeg har alt for mange perler og vil gerne sælge eller bytte ting"! :D =))
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Tusind tak og det kan jo være at vi inden jul kan holde et tøsetræf igen ,for jeg mener at Kunenpige også gerne ville lægge hjem til det og jeg har så mange perler/ sten som jeg har for meget og gerne vil af med :-D
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hvor jeg føler med dig, det gør vanvittig ondt. Håber betændelsen snart er væk så du kan få tanden ud. Rigtig god bedring. Ja vi skal vel da holde julefrokost, inden længe er julemåneden over os. [smilie=santa3.gif] [smilie=snowman3.gif] [smilie=tree.gif]
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Hej Piger..

1000 tak for en dejlig dag hos Lise..

Go kaffe, go kage, go frokost og sikke en perlefest vi lige fik holdt :ymparty:

Og tak for hjælpen ind i hækleriets verden :ymhug: ;)-
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Tak for en hyggelig dag ved Lise, med god kage og masser af god mad. Masser af gode perler skiftede ejerkvinde :)) som sædvanlig. Der vil blive lagt billeder ind i løbet af i dag eller i morgen. Tak til jer for hyggelig samvær og hønsene kaglede løs. Tror ikke anja har mere stemme i dag.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Tusind tak for en super hyggelig dag!
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
Ja jeg siger også tak for en super hyggelig dag. :D

Dejlig æblekage.. ;)-
Og tak for bytteperler.. :ymhug:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Kære Perle-Kvinder, sikke en dejlig dag (til trods for 'knækbrød' ;)- :)) :)) ) og sikke nolge lækkerier I havde med, både de spiselige og endnu mere vigtigt : perlerne. Blev så inspireret at jeg kastede mig ud i en ny kreation i aftes. Tak for en dejlig dag ;;)
Besvar