Ja - altså...
Jeg har modtaget nogle virkelig lækre perler, MEN jeg er i den situation, at jeg er med i en bytte byt på det grønne forum også og for det ikke skal være løgn, så er det også en Anne, der skal sende til mig der!!! Og jeg er jo et fjols og fik ikke set på bagsiden af kuverten, om det var dit navn, der stod på, inden jeg smed den ud!!!
Men jeg har modtaget swarowskiperler i to farver, firkantede lapis lazuli og nogle flotte lilla perler og lilla fv perler. Er de fra dig?
Jeg skal da lige love for, at perlerne er blevet båret på behørig vis!
Knus joanna
Bytte bytte MARTS og APRIL
Redaktør: rumlebumle
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
- Kontakt:
Bare okJoanna skrev:Og så fik jeg lige svaret lidt tidligt!!! For da jeg kom hjem i dag, lå der en lækker pakke fra dig, Anne, som jeg glæder mig til at lave noget med.
Knus Joanna
Hej Anne
Jeg troede faktisk, at de andre perler var fra dig, for de kom i lørdags og det passede med, at din dreng havde båret dem ned til postkassen. Utroligt dårligt af Post DK - men godt at de kom frem i det mindste.
Jeg tager billeder i morgen, hvis jeg får noget godt lys.
Kh Joanna
Jeg troede faktisk, at de andre perler var fra dig, for de kom i lørdags og det passede med, at din dreng havde båret dem ned til postkassen. Utroligt dårligt af Post DK - men godt at de kom frem i det mindste.
Jeg tager billeder i morgen, hvis jeg får noget godt lys.
Kh Joanna
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
- Kontakt:
Har modtaget en lækker perlepakke i dag...TAK! Så håber jeg bare, at jeg når at lave noget inden jeg føder 
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
- Kontakt:
Hermed de bytteperler jeg har fået...er vild med dem...og har allerede masser af ideer, håber jeg når det inden jeg føder...

Og hermed hvad jeg har fået ud af dem... TAK for lækre perler...






Og hermed hvad jeg har fået ud af dem... TAK for lækre perler...





Er der stadig brug for 2 måneders tid til bytte bytte? Jeg synes for at sige det mildt her er meget dødt pt, og trenden viser at de fleste ligger op i starten og i slutningen, tænker bare der kunne ske mere hvis det var pr måneds basis? Men igen det er op til flertallet.
Men nu er vi næsten igennem og kun en har vist billeder.. kom frisk
Men nu er vi næsten igennem og kun en har vist billeder.. kom frisk
Jeg har desværre ikke modtaget noget endnu. Da posten har smidt mit brev væk.
Men pålidelig kilde siger at en ny sending er på vej... Selvom jeg nu ikk mener at det er hendes skyld.
Men pålidelig kilde siger at en ny sending er på vej... Selvom jeg nu ikk mener at det er hendes skyld.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.

