Bytte bytte MARTS og APRIL

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Ja - altså...

Jeg har modtaget nogle virkelig lækre perler, MEN jeg er i den situation, at jeg er med i en bytte byt på det grønne forum også og for det ikke skal være løgn, så er det også en Anne, der skal sende til mig der!!! Og jeg er jo et fjols og fik ikke set på bagsiden af kuverten, om det var dit navn, der stod på, inden jeg smed den ud!!!

Men jeg har modtaget swarowskiperler i to farver, firkantede lapis lazuli og nogle flotte lilla perler og lilla fv perler. Er de fra dig?

Jeg skal da lige love for, at perlerne er blevet båret på behørig vis!

Knus joanna
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Og så fik jeg lige svaret lidt tidligt!!! For da jeg kom hjem i dag, lå der en lækker pakke fra dig, Anne, som jeg glæder mig til at lave noget med.

Knus Joanna
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
Joanna skrev:Og så fik jeg lige svaret lidt tidligt!!! For da jeg kom hjem i dag, lå der en lækker pakke fra dig, Anne, som jeg glæder mig til at lave noget med.

Knus Joanna
Bare ok :-D men synes da godt nok postdk har været lidt langsomme, da jeg sendte dem fredag (og har sendt noget andet i går som b-post, som er fremme i dag) hm... Dvs b post går hurtigere end a post!
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Hej Anne

Jeg troede faktisk, at de andre perler var fra dig, for de kom i lørdags og det passede med, at din dreng havde båret dem ned til postkassen. Utroligt dårligt af Post DK - men godt at de kom frem i det mindste.

Jeg tager billeder i morgen, hvis jeg får noget godt lys.

Kh Joanna
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
Har modtaget en lækker perlepakke i dag...TAK! Så håber jeg bare, at jeg når at lave noget inden jeg føder :-D
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Hejsa

Her kommer et billede af de dejlige perler, jeg har fået fra Anne. Desværre har jeg ikke haft det bedste lys at tage billedet i, men de har nogle rigtig flotte farver.

Billede

Jeg glæder mig til at arbejde med dem.

Knus Joanna
AnneSkovsgaard
Perle
Perle
Indlæg: 94
Tilmeldt: ons 13. okt 2010 11:56
Kontakt:
Hermed de bytteperler jeg har fået...er vild med dem...og har allerede masser af ideer, håber jeg når det inden jeg føder...

Billede

Og hermed hvad jeg har fået ud af dem... TAK for lækre perler...

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Er der stadig brug for 2 måneders tid til bytte bytte? Jeg synes for at sige det mildt her er meget dødt pt, og trenden viser at de fleste ligger op i starten og i slutningen, tænker bare der kunne ske mere hvis det var pr måneds basis? Men igen det er op til flertallet.

Men nu er vi næsten igennem og kun en har vist billeder.. kom frisk
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Diddah jeg tror det er bedre 1 mdr :ymhug: jeg har glemt at tage billed inden jeg startede ,men har lavet noget og lægger foto ind lige om lidt :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jeg har desværre ikke modtaget noget endnu. Da posten har smidt mit brev væk. ~x(

Men pålidelig kilde siger at en ny sending er på vej... Selvom jeg nu ikk mener at det er hendes skyld. :x-
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Besvar