Side 3 af 4
Re: New Canes
: man 24. aug 2009 09:26
af Havfruen
Re: New Canes
: man 24. aug 2009 10:10
af Smykkeunivers
Re: New Canes
: man 24. aug 2009 11:19
af butler
Re: New Canes
: man 24. aug 2009 11:49
af Smykkeunivers
Tak Edith

Re: New Canes
: man 24. aug 2009 12:08
af Linda
og gudskelov for at vi ikke alle lavede det samme...det ville sgu da være kedeligt!!! selvom jeg nu godt kunne tænke mig lidt Dorit + smykkeunivers i mit blod hvad angår fimo altså....hahahahHAHAHAHAHA
har prøvet med køleskabet, men var ikke så tålmodig at vente 2 timer

.....høhøhøhø.....sååå må hellere prøve igen.
Re: New Canes
: man 24. aug 2009 15:00
af Havfruen
Re: New Canes
: tirs 25. aug 2009 08:44
af Linda
Re: New Canes
: tirs 25. aug 2009 09:58
af Havfruen
De skal ikke lække så længe at de fryser helt så tror jeg at de smulder i stedet for , så han når nok ikke at se at du har dem i fryseren.

Re: New Canes
: tirs 25. aug 2009 11:26
af Linda
hahahah....spøg til side - hvor længe har du dine i fryseren??
Re: New Canes
: tirs 25. aug 2009 12:37
af Havfruen
Ser du jeg er ikke så utolmodig så jeg nøges med køleren,

men jeg plejer også at have gang i flere ting af gangen når jeg får det slebt frem. Skal til og have lavet om i vores rode/gæste værelse så jeg kan få et bord hvor jeg kan have det freme hvis jeg lige får lyst. Lige nu foregår det i vores køkken. Jeg vil også have fadt i en lille bord oven som jeg så vil bruge til mine fimo perler. Linda hvad bruger du til at skære med. jeg har købt et biligt kit af foskeldige skære ting i hjem og fix og der er der nogle lange knive til en vindusskraber og dem bruger jeg løse og de er fine til at snitte tynt med.
Men ellers kunde det være at vi skal lave en fældes bestilling fra udlandet. jeg er ikke særlig god til engelsk så jeg kommer tit til kort på de udenlandskesider.
