Side 3 af 3

Re: Træt af at skrive din hilsen??

: tirs 12. okt 2010 19:05
af FrkBettina
aha, tror måske det er pga jeg ikke altid lukker min pc, den går bare i dvale ... anyway, nu virker det og ja, det er altså et ret smart program .... når man ellers lige ved det, som jeg har lært de sidste par dage :D

Har også hentet PIXresizer, det er lidt mere smart end Razor ..

Re: Træt af at skrive din hilsen??

: søn 28. nov 2010 23:18
af lisbeth
Tak skal du have Blue for at sætte de 3 str ind på pixel [smilie=santa3.gif]