Smykker lavet af Lava fra Island

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Lise dejligt at du lige lagde et link ind, så fik jeg bestilt en Gizmo for det skal jeg lige prøve at lave og pudsig nok er det samme navn som min dejlige store forkælede hankat hedder :)) =)) og iøvrigt vil jeg lige sige tak til dig Lise :clap: for du er altid flink til at hjælpe os herinde med link og spørgsmål o.s.v. :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
lisbeth skrev:Lise dejligt at du lige lagde et link ind, så fik jeg bestilt en Gizmo for det skal jeg lige prøve at lave og pudsig nok er det samme navn som min dejlige store forkælede hankat hedder :)) =)) og iøvrigt vil jeg lige sige tak til dig Lise :clap: for du er altid flink til at hjælpe os herinde med link og spørgsmål o.s.v. :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Lisbeth jeg har lige lagt fotos ind af lidt nyt, jeg har lavet med min gizmo. Se under egne smykker: Gizmo leg.

Og tak for dine søde ord :-D Det er jo det, vi har det her forum til - nemlig at hjælpe og give inspiration til hinanden.

Og god fornøjelse med din gizmo, når den kommer. Du ender nok med at blive helt bidt af at lege med den. Men der går en hel del tråd, når man skal lave noget. Det tråd, som de sælger hos CreativCompagny er lidt svært at bruge i starten, da det er ret stift. Det er noget lettere at bruge kobbertråd, da det er meget bøjeligt. Og så er det også ret billigt i forhold til så meget andet. Og det indeholder med garanti ikke nikkel. Kobber er et grundstof, og er ikke mikset med andet, så det er helt ufarligt at bruge, også for allergikere. Den eneste ulempe er, at det kan smitte lidt af på nogle personer, men ikke alle. Og det, der evt. kommer på huden, er meget let at vaske af igen uden brug af kemikalier. Bare almindelig håndsæbe eller shampoo.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Ja jeg glæder mig meget til min Gizmo kommer og min kat er kommet ind (samme navn) =)) jeg har købt forskelligt kobbertråd på Ebay vistnok fra Windspirit tror jeg det hedder og jeg øver mig også på min wigjig med mellemled og ih hvor er det svært ,men øvelse gør mester :whistle:
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Ja jeg har også bestilt en vil da lige prøve og det er mange gange for at man ser sådan noget som det Lise lige har vist glæder mig til den kommer
Og tak for linket ;)-
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
øv mannner - kan ikke se alle billederne...??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Linda skrev:øv mannner - kan ikke se alle billederne...??
Ups - jeg har slettet billederne i mit fotoalbum - og det skal man åbenbart ikke :-q

Så jeg lægger nogle nye billeder ind.. Jeg har nemlig taget noget nye, der er af bedre kvalitet end de første ;)
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar