Smykkesæt

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Lisbeth: jeg tænker også på at klippe kæden op, så jeg kan få leddene af - også selvom kæden bliver ødelagt. Det er nemlig leddene jeg er interesseret i.

Og når kæden ikke er Sterling sølv alligevel, er det også lige gyldigt, om den bliver ødelagt. Silverplatede kæder koster alligevel ikke ret meget.

Men jeg vil nu se, om der er nogle af mine kollegaer, der er interesserede i at købe det færdige sæt først.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Fiddo60
Perle
Perle
Indlæg: 3
Tilmeldt: tirs 7. jul 2009 19:54
Hvor er det altså bare super flot og billigt - det kan da godt være man skulle prøve at kigge dér.
Hilsen
Inge-Lise
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Ja du kan prøve at kigge IngeLise for de har mange rigtig flotte
Lise har du fået dit sæt hjem derfra og hvad syntes du om det :?:
Billede I LOVE CATS
Besvar