Re: Smykkesæt
: lør 29. aug 2009 11:08
Lisbeth: jeg tænker også på at klippe kæden op, så jeg kan få leddene af - også selvom kæden bliver ødelagt. Det er nemlig leddene jeg er interesseret i.
Og når kæden ikke er Sterling sølv alligevel, er det også lige gyldigt, om den bliver ødelagt. Silverplatede kæder koster alligevel ikke ret meget.
Men jeg vil nu se, om der er nogle af mine kollegaer, der er interesserede i at købe det færdige sæt først.
Og når kæden ikke er Sterling sølv alligevel, er det også lige gyldigt, om den bliver ødelagt. Silverplatede kæder koster alligevel ikke ret meget.
Men jeg vil nu se, om der er nogle af mine kollegaer, der er interesserede i at købe det færdige sæt først.