Re: BeadsNdrops
: ons 2. sep 2009 20:34
Ja og du glemte at fortælle, men det tør du måske kun fortælle mig, at du tager madpakke med, fordi du er bange for at du ikke får huset sat ud igen til morgenmadenHavfruen skrev:Sefølelig skal du aflække report vi skal da se hvad der røre sig ude i den store verden. husk lige at vi er nogen fra det mørke jyland. her på fur tager vi husene ind om natten for at de ikke skal blive alt for ensome.![]()
![]()
![]()
![]()
dejlige ting du lige kom til at købe, og ja det løber hurtig op når man lig bare skal kikke.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()