Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg kan desværre først få kørelejlighed imorgen, til at jeg kan komme på posthuset med alle pakkerne, men altså jeres penge er gået ind. Hvis jeg får mulighed for det idag, skriver jeg lige de er på vej, men ellers har I jeres ting senest mandag.. :D :D
rumlebumle
Opal
Opal
Jeg har simpelthen trukket en livlinie... Jeg kunne ikke bære at I først fik jeres pakker på mandag, når nu I med garanti er rigtig spændte på at se jeres ting, så jeg har kontaktet min far, som hjælper mig på posthuset med alle pakkerne, så I skulle gerne modtage jeres skønne perler imorgen :dance: :dance: :dance:
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
rumlebumle skrev:Jeg har simpelthen trukket en livlinie... Jeg kunne ikke bære at I først fik jeres pakker på mandag, når nu I med garanti er rigtig spændte på at se jeres ting, så jeg har kontaktet min far, som hjælper mig på posthuset med alle pakkerne, så I skulle gerne modtage jeres skønne perler imorgen :dance: :dance: :dance:

ÅÅRrrhhhh hvor er i dejlige... BEGGE TO :D :clap: :clap: tusind tak

@};- @};- ~o) til farmand
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Lotte? Får vi at vide om der mangler noget af det vi har bestilt?? Er grænseløst spændt på om alt er med.... :dance:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Shawnee skrev:Lotte? Får vi at vide om der mangler noget af det vi har bestilt?? Er grænseløst spændt på om alt er med.... :dance:
Mig og susanne i nord mangler nogle... 6mm blue goldstone, x mm Blue goldstone og nogle glasperler..

Vi må næsten håbe at vi har taget alle manglerne på vores ;)-
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Shawnee skrev:Lotte? Får vi at vide om der mangler noget af det vi har bestilt?? Er grænseløst spændt på om alt er med.... :dance:
Mette: ved dig mangler der: H20-9222FY
H20-9223FY
H20-9674FD
Resten er der til dig.

Ved Anja mangler der 1 stk af H20-1593PK
H20-7219CY
H20-1040PB
H20-1928PB

Jeg mener at have givet jer andre besked på manglerne
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Dejligt at det ikke var værre. :)- Wee.... Så er dagen reddet... :ymhug:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Rumlebumle: Nu er det jo min første fællesbestilling... de der ting der mangler, normalt ville man jo her i scandinavien ihvertfald eftersende dem på sælgers regning... hvad gør FMG?, har de trukket færrer penge, returnerer de penge eller kommer varene senere?.. (regner ikke med den sidste)

Nogle af dem der mangler er så vidt jeg kan se en decideret fejl fra deres side af... vores goldstone er fx. stadig angivet som "IN STOCK"
Billede
Women are angels!

Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Nej desværre sender FMG ikke varer ud til andre end USA, så vi får dem desværre ikke. Ej heller er vi trukket for dem, så når jeg engang får told og moms regningen kommer der en liste til jer med det I HAR betalt og fået og en udregning på det I HAR betalt og det I eventuelt skal have tilbage eller betale ekstra.
rumlebumle
Opal
Opal
Jeres pakker er forøvrigt kørt på posthuset.. :D :D :D
Besvar