Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Bæk skrev:Har I alle modtaget jeres perler? tror at mine er gået tabt i en omgang julepost
det er Linda der skal sende til dig. Men i havde til d. 16. Så muligvis kommer de i dag, og hvis i begge bor "langsomme steder" først mandag
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det er vist den længste sjove tråd vi har herinde :-D og jeg glæder mig meget til at se alle jeres smykker :-B og vi må vist have sådan en tråd igen i det nye år :))
Billede I LOVE CATS
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Søde Bettina.
Jeg har jo gået rundt og skammet mig lidt over at være så ond ved dig. Derfor glæder det mig at høre, at hvis du selv havde tænkt på det, kunne du have fundet på at være lige så ond. Jeg glæder mig helt vildt til at se hvad du gør ved dem. Jeg synes endda jeg var flink fordi jeg sendte de små, grimme, gule med. Dem har man da en mulighed for at gemme (lidt) imellem noget andet.
Jeg synes også at det her er en top sjov konkurrence. I går aftes da jeg lavede mad spurgte min datter hvad jeg grinede af (det er måske ikke så tit jeg griner over at skulle skrælle kartofler). Jeg fortale hende at jeg bare var kommet til at tænke på at jeg rigtigt godt kunne tænke mig at se dit ansigtsudtryk da du åbnede kuverten.
Det bedste er næsten, at selv man sidder og skriver beskeder er det svært at lade være med at grine.
Jeg stemmer for jævnlige gentagelser af denne konkurrence! (Jeg har (mange) flere grimme perler!)
Carpe diem!
Mkh. PIa
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Danagonia skrev:Billede

Ok, det ligner virkelig hun lugter til sig selv. Hvorfor har du dog købt dem CHarlotte??
Her er min undskyldning. :ymblushing:
Alt undtagen metallet er kommet hertil fra div perleblandinger.
De lyseblå glasperler har en streg på siden og på den ene side er den guld, og den anden lyserød (totalt grimme).
Den enlige mørkeblå har et øje der kigger på een når man kigger på den (Susanne har bare vendt den så man ikke kan se det på billedet).
Metallet er købt på ebay og vi må jo sande at billeder nogen gange er meget taknemmelige. :doh:

Hvis nogen ønsker at eje noget af metallet, så har jeg mange flere så bare send mig portoen, så smider jeg gerne nogle stykker afsted. ;))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Kunne være så sjov at lave et skilt i kobber til feen med teksten: "Selv feer har problemer med kropslugt" =)) Og så lave det til et vedhæng
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
pias skrev: Jeg stemmer for jævnlige gentagelser af denne konkurrence! (Jeg har (mange) flere grimme perler!)

Vi kunne helt sikkert godt holde temaet vedlige. Andre konkurrencer kunne være;

Send din absolut flotteste perle - kun 1
Send dit skrald med huller
Send et færdigt smykke, som vedkommende må enten forbedre på eller lave helt om.
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Danagonia skrev:
Bæk skrev:Har I alle modtaget jeres perler? tror at mine er gået tabt i en omgang julepost
det er Linda der skal sende til dig. Men i havde til d. 16. Så muligvis kommer de i dag, og hvis i begge bor "langsomme steder" først mandag
Jeg vil se frem til mandag.. jeg er blot spændt særligt når jeg ser hvad I har modtaget :think:
Charlottes
Opal
Opal
Danagonia skrev:Kunne være så sjov at lave et skilt i kobber til feen med teksten: "Selv feer har problemer med kropslugt" =)) Og så lave det til et vedhæng
God humor. =)) =)) =))
Charlottes
Opal
Opal
Danagonia skrev:
pias skrev: Jeg stemmer for jævnlige gentagelser af denne konkurrence! (Jeg har (mange) flere grimme perler!)

Vi kunne helt sikkert godt holde temaet vedlige. Andre konkurrencer kunne være;

Send din absolut flotteste perle - kun 1
Send dit skrald med huller
Send et færdigt smykke, som vedkommende må enten forbedre på eller lave helt om.
Gode idéer. ;;)
Love-Shopping
Opal
Opal
Ligner iøvrigt muskat nød eller noget... ihvertfald nød
Billede

Edit: Er altså helt forelsket i de røde! :x-[/quote]

- Må sige at jeg kan nu os godt lide de røde perler, har nogen perler som jeg tror de ville være flotte sammen med,.
Knus fra Katja
Besvar