Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Var også det jeg regnede med... lidt ærgeligt, men det er der jo ikke noget at gøre ved...

DEJLIGT :D :ymhug:
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Så har jeg sat post it's på begge døre... at postmanden skal banke HÅRDT på køkkenvinduet så jeg kan høre ham!.. barnet ligger og sover indenfor for åbent vindue, godt pakket ind i hendes voksi pose.. skal se om hun vil det... (sys os vejret var så mystisk her i dag, og de larmede lidt udenfor)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Det for vildt - jeg har modtaget min pakke :D

Fotos kommer senere.
Bettina
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
WUHU.. Så skal der leges med perler.

Jeg håber I viser frem til de andre hvad I har købt.. Og ønsker hermed Mette og Anja god fornøjelse ( tænker at et HELT galleri ville være eget i den forbindelse.. =)) =)) =)) )
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Hej!

Så er perlerne nået frem ..... men er der måske nogen af jer, som har bestilt en ring mandrel, carbon steel og nogle bamboo coraler i forskellige størrelser og former .
Tror der måske er byttet rundt ....
Mvh
Kirsten
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
rumlebumle skrev:WUHU.. Så skal der leges med perler.

Jeg håber I viser frem til de andre hvad I har købt.. Og ønsker hermed Mette og Anja god fornøjelse ( tænker at et HELT galleri ville være eget i den forbindelse.. =)) =)) =)) )
Fnis... :-j
Ja - vi må se hvad det kan blive til med de småting vi har bestilt.. :^o
Et enkelt billede eller to.. O:-)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Kirsten skrev:Hej!

Så er perlerne nået frem ..... men er der måske nogen af jer, som har bestilt en ring mandrel, carbon steel og nogle bamboo coraler i forskellige størrelser og former .
Mvh
Kirsten

Det har jeg, men jeg har også modtaget dem...
Bettina
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
osse fået pakkepost her :clap: :D

Har lovet susanne i nord at vi skal åbne den sammen.. så skal sidde og stirre på den indtil 16.30 ca :ymsick:
Billede
Women are angels!

Billede
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
FrkBettina skrev:
Kirsten skrev:Hej!

Mvh
Kirsten

Det har jeg, men jeg har også modtaget dem...
... har du muligvis også bestilt turquoise beads i forskellige former og magnesite blue -green ... ??? :think: ;)-
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
jeg har dem her på min liste :)

Billede
Billede
Women are angels!

Billede
Besvar