jeg er spændt på om Bæk får sine perler i dag:-)
Synes ellers at det var nogle fede ideer til fremtidige konkurrencer som Camilla kom med.........
Konkurrence - Grimme Perler
Redaktør: rumlebumle
Hej med jer
Jeg har jo forlængst modtaget mine "grimme" perler - og de er faktisk meget pæne (synes jeg...). Jeg har taget et billede her i weekenden, hvor jeg var hjemme, mens det var lyst, men jeg har ikke fået uplaodet det endnu - det gør jeg i aften.
Så Dimsedutten, hvis det er dine grimmeste perler, så gad jeg godt eje din perlesamling!!
Knus Joanna
Jeg har jo forlængst modtaget mine "grimme" perler - og de er faktisk meget pæne (synes jeg...). Jeg har taget et billede her i weekenden, hvor jeg var hjemme, mens det var lyst, men jeg har ikke fået uplaodet det endnu - det gør jeg i aften.
Så Dimsedutten, hvis det er dine grimmeste perler, så gad jeg godt eje din perlesamling!!
Knus Joanna
Hehe... kunne være vi skulle samle alle de grimme perler på forsiden?.. og skrive hvem der har modtaget dem... og hvem der har sendt?

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Nej desværre ingen perler til mig i dag, fik dog en lille pakke med fine røde kors fra E-bay.
Snøft jeg tror min post er vild med perler..
Snøft jeg tror min post er vild med perler..
vase skrev:jeg er spændt på om Bæk får sine perler i dag:-)
Synes ellers at det var nogle fede ideer til fremtidige konkurrencer som Camilla kom med.........
Skal vi ikke aftale at hvis du ikke får noget med posten imorgen, så må jeg jo se om jeg kan finde en portion mere
.....for vi skal vel ikke snyde vel...
og så smide i postkassen imorgen tirsdag, når jeg har hørt fra dig - smid en pb.....hvad tid kommer posten hos dig??
men så dukker de jo nok først op efter jul....post dk siger jo at det er sidste dag idag hvis det skal nå frem inden jul.....men konkurrencen er jo heller ikke til aflevering LIGE nu, så vi har jo lidt tid at løbe på...
jeg afsendte desværre først torsdag, før kunne jeg ikke få arrangeret nogen på gaden, og i postkassen - ligger syg herhjemme....så de burde jo have været hos dig idag
det ski...postvæsen!!
men så dukker de jo nok først op efter jul....post dk siger jo at det er sidste dag idag hvis det skal nå frem inden jul.....men konkurrencen er jo heller ikke til aflevering LIGE nu, så vi har jo lidt tid at løbe på...
jeg afsendte desværre først torsdag, før kunne jeg ikke få arrangeret nogen på gaden, og i postkassen - ligger syg herhjemme....så de burde jo have været hos dig idag
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Så er de jo på vej, jeg venter på at posten kommer, du skal ikke sende nye.
Jeg har rigeligt at se til i julen
Jeg har rigeligt at se til i julen
Linda skrev:Skal vi ikke aftale at hvis du ikke får noget med posten imorgen, så må jeg jo se om jeg kan finde en portion mere.....for vi skal vel ikke snyde vel...
![]()
og så smide i postkassen imorgen tirsdag, når jeg har hørt fra dig - smid en pb.....hvad tid kommer posten hos dig??
men så dukker de jo nok først op efter jul....post dk siger jo at det er sidste dag idag hvis det skal nå frem inden jul.....men konkurrencen er jo heller ikke til aflevering LIGE nu, så vi har jo lidt tid at løbe på...![]()
jeg afsendte desværre først torsdag, før kunne jeg ikke få arrangeret nogen på gaden, og i postkassen - ligger syg herhjemme....så de burde jo have været hos dig idagdet ski...postvæsen!!
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Hvordan jeg så ud ? Hvis du forestiller dig maleriet "skriget" og samtidig blev 20 år ældre.pias skrev:Søde Bettina.
Jeg synes også at det her er en top sjov konkurrence. I går aftes da jeg lavede mad spurgte min datter hvad jeg grinede af (det er måske ikke så tit jeg griner over at skulle skrælle kartofler). Jeg fortale hende at jeg bare var kommet til at tænke på at jeg rigtigt godt kunne tænke mig at se dit ansigtsudtryk da du åbnede kuverten.
Det bedste er næsten, at selv man sidder og skriver beskeder er det svært at lade være med at grine.
Jeg stemmer for jævnlige gentagelser af denne konkurrence! (Jeg har (mange) flere grimme perler!)

Lars, min kæreste skreg: BETTINA, HVAD SKER DEEEEER ? DU BLIVER GRÅHÅRET OG SER 20 ÅR ÆLDRE UD !!!
Arg, helt så slemt var det nu ikke, så hold du bare jul men ro i sjælen og jeg grinede bestemt også, da min datter så mig pakke dem ud og spurgte "Mor, hvad skal du dog bruge dem til ?????! "

Bettina
hehhehehe fnis.....fed smilie!! ohoooo, glæder mig til at se en fælles oversigt over vores GRIMMESTE perler og hvad folk endelig får ud af at lave ud af dem......Bæk har du fået noget med posten?? 
Posten kommer først ved 12.00 tiden så vi må se om der er noget i kassen. Måske de er så flotte at min post har lavet en flot kæde
Linda skrev:hehhehehe fnis.....fed smilie!! ohoooo, glæder mig til at se en fælles oversigt over vores GRIMMESTE perler og hvad folk endelig får ud af at lave ud af dem......Bæk har du fået noget med posten??
DET tror jeg ikke på. så er det ihvertfald et postbud med dårlige øjne....hehehhehe
vi mumler lige videre på pb, vedr. nye perler
vi mumler lige videre på pb, vedr. nye perler