7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Mange tak piger. Det kribler også i mine fingre for at nusse dem hele tiden men jeg skal ikke stresse Silde så jeg nøjes med mine få minutter om dagen. Men ja de er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nuttede. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Hvor er de bare skønne -
jeg kan godt forstå, du ikke kan lade være med at kæle for dem
og godt de alle har det fint.
Det må være en rigtig dygtig mor, de har

Det må være en rigtig dygtig mor, de har
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Nu er de da ved at se søde ud
Tillykke med dem!!
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Mange tak. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Hvor er de bare søde med deres strithår.
De bliver jo mere og mere nuttede

De bliver jo mere og mere nuttede
wiiiiii og stadig alle 7 - rigtig nuser især det sidste billede!! 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Tak.
Og ja, de er der stadig alle 7 og indtil videre ser det heldigvis ikke ud til at nogle af dem er bagude vægtmæssigt i forhold til de andre. Silde er en god mor selvom jeg lige havde et møde med hende tandsæt igår. Jeg kan rapporterer at det stadig er skarpt.
Hun er begyndt at slappe lidt mere af når hun sidder i transportkassen og venter på at jeg gramser lidt på dem og ordner hendes bakke. Indtil idag har hun flippet helt ud og kradset på væggene for at komme ud. Idag stod hun og holdt øje men tog det lidt mere roligt. Plus hun jo ved at hun får lidt efa-olie (noget olie som ildere ELSKER) når hun kommer tilbage i buret. Og det er åbenbart ok at låne sine børn ud når man bliver bestukket bagefter.
Hun er begyndt at slappe lidt mere af når hun sidder i transportkassen og venter på at jeg gramser lidt på dem og ordner hendes bakke. Indtil idag har hun flippet helt ud og kradset på væggene for at komme ud. Idag stod hun og holdt øje men tog det lidt mere roligt. Plus hun jo ved at hun får lidt efa-olie (noget olie som ildere ELSKER) når hun kommer tilbage i buret. Og det er åbenbart ok at låne sine børn ud når man bliver bestukket bagefter.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Tak Eva.
Så er der igen igen nye billeder. Idag er de blevet en del mørkere end de var for kun 3 dage siden og nu kan jeg kende forskel på de 3 piger. Den ene er hvid, den anden har en hvid streg i nakken (det kalder man blaze) og den sidste er stadig hvid fra skuldrene og op (det kalder man panda). Jeg håber de beholder de farver. Drengene er stadig 1 hvid og 3 ens (nok standard) men det kan nå at ændre sig endnu. De er jo ikke udfarvede endnu.

Pigen til venstre tættest på kameraet er frk blaze og pigen til højre tættest på kameraet er frk panda (de øge-navne fik de lige idag da jeg ENDELIG kunne se forskel på nogle af de mørke).

Her kan I bedre se frk panda´s hvide del (nr 2 fra kameraet).

Da denne mørke hvalp ikke har nogle aftegninger, så ved jeg at det er en dreng.

Og her et gruppe-billede af nogle af dem.
Grunden til at de nu ligger på den plaid er fordi Silde valgte at flytte dem ovenpå i hendes to-etagers bur. Hun har samlet dem så det ikke burde give nogle problemer med at nogle af dem kravler ind i plaiden og ikke kan finde ud til hende igen og ellers tæller jeg dem hurtigt 2 gange dagligt for at være sikker på at alle er hvor de skal være og at alle har det ok.
Hun fik plaiden ind kort tid før hun skulle føde og da var den ren og ikke så behåret. Grunden til at der nu er så mange hår på er at hunnerne næsten skifter pels når de er drægtige. Så hun har simpelthen stor-fældet op til fødslen. Jeg ville lige skrive det så I ikke undrer jer over hvorfor den er så behåret.
Så er der igen igen nye billeder. Idag er de blevet en del mørkere end de var for kun 3 dage siden og nu kan jeg kende forskel på de 3 piger. Den ene er hvid, den anden har en hvid streg i nakken (det kalder man blaze) og den sidste er stadig hvid fra skuldrene og op (det kalder man panda). Jeg håber de beholder de farver. Drengene er stadig 1 hvid og 3 ens (nok standard) men det kan nå at ændre sig endnu. De er jo ikke udfarvede endnu.
Pigen til venstre tættest på kameraet er frk blaze og pigen til højre tættest på kameraet er frk panda (de øge-navne fik de lige idag da jeg ENDELIG kunne se forskel på nogle af de mørke).
Her kan I bedre se frk panda´s hvide del (nr 2 fra kameraet).
Da denne mørke hvalp ikke har nogle aftegninger, så ved jeg at det er en dreng.
Og her et gruppe-billede af nogle af dem.
Grunden til at de nu ligger på den plaid er fordi Silde valgte at flytte dem ovenpå i hendes to-etagers bur. Hun har samlet dem så det ikke burde give nogle problemer med at nogle af dem kravler ind i plaiden og ikke kan finde ud til hende igen og ellers tæller jeg dem hurtigt 2 gange dagligt for at være sikker på at alle er hvor de skal være og at alle har det ok.
Hun fik plaiden ind kort tid før hun skulle føde og da var den ren og ikke så behåret. Grunden til at der nu er så mange hår på er at hunnerne næsten skifter pels når de er drægtige. Så hun har simpelthen stor-fældet op til fødslen. Jeg ville lige skrive det så I ikke undrer jer over hvorfor den er så behåret.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
