Side 4 af 4

Re: Så blev jeg endelig farmor igen. billed af mor og barn

: ons 17. mar 2010 14:50
af Charlottes
Tillykke farmor. :occasion-balloons: Han ser rigtig kramme-dejlig ud. Totalt nuttet. :x-

Re: Så blev jeg endelig farmor igen. billed af mor og barn

: ons 17. mar 2010 17:51
af canto
Rigtig Hjertlig Tillykke hvor er han dog sød :-bd


Hilsen Canto

Re: Så blev jeg endelig farmor igen. billed af mor og barn

: tors 18. mar 2010 14:32
af Smykkeunivers
Hvor er han sød :x- :x- :x-