Jeg er super spændt på at se, hvad jeg selv modtager
Bytte-Bytte April/Maj 2010
Redaktør: rumlebumle
Jeg pakker i dag, men får først sendt mandag, da jeg ikke har nogle frimærker tilbage. Men mandag er jo heldigvis også lige inden for tidsfristen
Jeg er super spændt på at se, hvad jeg selv modtager
Jeg er super spændt på at se, hvad jeg selv modtager
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Jeg har modtaget og jeg er vildt imponeret
Skal ud i solskinnet og tage billeder, men det blæser ret meget!
Har pakket, men har heller ingen frimærker,
så går på postkontoret mandag.
Skal ud i solskinnet og tage billeder, men det blæser ret meget!
Har pakket, men har heller ingen frimærker,
så går på postkontoret mandag.
Jeg har også sendt, håber det lille postbud skynder sig. 
Jeg sender også mandag... Så må vi se hvad den heldige får ud af det 
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Så har jeg modtaget min pakke med lækkerier


"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Modtog min byttepakke i går så nu skal hjernen bare igang
tak til min perleven


Senest rettet af anna-edith ons 21. apr 2010 07:50, rettet i alt 1 gang.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Irene kan man ikke lave en liste over hvem som er med i denne omgang, jeg synes det ville være mere overskueligt når man skal gætte

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Anne Marthin
- Opal

- Indlæg: 874
- Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
- Geografisk sted: Als
Her er hvad jeg modtog
Mums, det er LIGE mig.
Tak til den gode giver

Desværre kommer den store amethyst slet ikke til sin ret på billedet.
Mums, det er LIGE mig.
Tak til den gode giver
Desværre kommer den store amethyst slet ikke til sin ret på billedet.
Så er min bytte-bytte pakke også kommet.
Og der er masser af godt guf - Tak til min giver
I må vente med billede, da jeg er ved at oplade mine fotobatterier
Og der er masser af godt guf - Tak til min giver
I må vente med billede, da jeg er ved at oplade mine fotobatterier
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Mine smukke perler kom også i dag, rigtig lækre sager, tusind tak til min giver.
Billeder kommer lige lidt senere.

Billeder kommer lige lidt senere.




