Re: Konkurrence - gå ind og stem på mig...
: søn 19. apr 2009 10:40
Jeg er officielt blevet udråbt som vinder i guilden - så nu er det altså slået fast.
Lodtrækningen herinde (inkl. det andet forum) vil formentlig foregå i aften eller i morgen -
det afhænger lidt af hvornår mine kære piger kommer hjem - og har tid.
Lodtrækningen herinde (inkl. det andet forum) vil formentlig foregå i aften eller i morgen -
det afhænger lidt af hvornår mine kære piger kommer hjem - og har tid.