Nej, vi har ikke allesammen opgivet. Jeg synes sev at jeg har er rigtigt godt bud. Jeg har bare er enkelt lille-bitte problem... jeg kan faktisk ikke finde ud at laver mit eget bud.
En anelse kompromitterende ikke?
Jeger helt sikker på at mit bud ville gøre sig ret godt som viklet. Men for det første aner jeg ikke noget som helst om at vikle, for det andet har jeg ikke rigtigt noget at vikle af. Så, scheise, jeg kan ikke engang forsøge.
Så Camilla, det kan da godt være at du ender med at have det bedste bud, men jeg arbejder seriøst på at det ikke bliver det eneste.
Der tænkes tanker. Midt imellem småkagebagningen, datterens julekoncert og et par andre småting man kan få tiden til at gå med lige for tiden.
Hvordan kan jeg blive ved med at glemme denne konkurrence??? Jeg må jo være dummere end andre???? Nu tager du dig sammen og vikler noget Charlotte!!! (ja jeg skrev lige til mig selv).
Charlottes skrev:Hvordan kan jeg blive ved med at glemme denne konkurrence??? Jeg må jo være dummere end andre???? Nu tager du dig sammen og vikler noget Charlotte!!! (ja jeg skrev lige til mig selv).
Nej bare glem det igen Charlotte... Perlerne er MINE Muhahahaha