Vi har købt hus!!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Hjertelig tillykke med jeres hus!!
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Havfruen skrev:Det ser ud til at i har fådet jers hus til en rimlig pris, men huse i sønderjyland er jo heller ikke så dyre som de er op langs østkysten på fyn og på sjæland. men desvær er der også en grund til at det ikke koster så meget i rasten af landet. det er nemlig her der er svært at få arbejde da alt lukker og flytter over til motovejen. og i sønderjyland er der især svært at få noget ufaglært arbejde . jeg kommer selv der nede fra og min ene søster i toftlund har nu været uden arbejde i 1 1/2 år efter masse fyriing på henes arbejde som bar lukkede og flyttede det hele til letland.

Det er rigtigt det kan være svært at få ufaglært arbejde, men som folkeskolelære er det et af de bedste steder i landet, fordi der netop ikke er så meget arbejde for den ægtefælle der ikke er folkeskolelære, men det problem har vi jo ikke, da vi begge er folkeskolelærere. Dog vil jeg sige der er gode muligheder i Kolding, Vejle og Billund, og vi er faktisk kun 38min fra Kolding i vores nye hus, så det er ganske fint...
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Tillykke med huset Camilla, det ser rigtig dejligt ud. Det må være skønt for jer endelig at få jeres eget. [smilie=santa3.gif] [smilie=svartpuss.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise Sonne skrev:Hold da helt k... :-o Det er jo væsentlig mindre end vi gav for vores FOR 15½ år siden !! HVOR ER I HELDIGE AT I GERNE VIL BO DER, kender ikke lige jeres sted, men Åbenrå er ihvertfald hyggelig .... hvor man bor har jo nok mere at gøre med ens familie relationer og hvor de bor, end prisen, så vi bor i Birkerød, fordi min mor bor her og jeg er opvokset i nærheden...... men for dælen, så kan jeg godt se hvorfor sønderjyderne er udnævnt til de folk i Danmark med mest disponibel indkomst.... Tillykke med det og det kan være at du kommer med på havenørde holdet om et par år, det er altså mere spændende at gå i haven, når det er ens egen, [smilie=santa3.gif] [smilie=tree.gif]
Fro os var det ikke kun familie, men vi får aldrig det hus vi gerne vil have på foreksempel Sjælland, det får folkeskolelærer bare ikke nok i løn til. Og jeg vil ikke bo i et meget socialt belastet område eller i en lille lejlighed, så derfor faldt valget på de åbnevider hvor der tilgengæld ikke er åbent i nogen butikker efter kl19.00 og SevenEleven findes ikke :-D
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Wouw ilykke Camilla. :dance: Jeg vidste ikke engang at i var på hus kig. Men det lyder da superfedt for jer:-)

Og så synes jeg iø. at Raven har nogle gode pointer omkring indretning af huset. :-D
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Nå ja, og det med haven... Jeg tror da ikke jeg magisk bliver en lille husmor med haveforklæde og sol hat, der graver i bede. Men ALLE siger godt nok at det gør man når man får egen have, så nu må vi se... Kan være jeg ender med at forsvinder derud i sommer halvåret. Så har i mistet endnu en til det grønne helvede :))
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:
Lise Sonne skrev:Hold da helt k... :-o Det er jo væsentlig mindre end vi gav for vores FOR 15½ år siden !! HVOR ER I HELDIGE AT I GERNE VIL BO DER, kender ikke lige jeres sted, men Åbenrå er ihvertfald hyggelig .... hvor man bor har jo nok mere at gøre med ens familie relationer og hvor de bor, end prisen, så vi bor i Birkerød, fordi min mor bor her og jeg er opvokset i nærheden...... men for dælen, så kan jeg godt se hvorfor sønderjyderne er udnævnt til de folk i Danmark med mest disponibel indkomst.... Tillykke med det og det kan være at du kommer med på havenørde holdet om et par år, det er altså mere spændende at gå i haven, når det er ens egen, [smilie=santa3.gif] [smilie=tree.gif]
Fro os var det ikke kun familie, men vi får aldrig det hus vi gerne vil have på foreksempel Sjælland, det får folkeskolelærer bare ikke nok i løn til. Og jeg vil ikke bo i et meget socialt belastet område eller i en lille lejlighed, så derfor faldt valget på de åbnevider hvor der tilgengæld ikke er åbent i nogen butikker efter kl19.00 og SevenEleven findes ikke :-D
Det lyder supergodt, ville gerne længere ud på landet og bo.... men når man er gift med en fra Brønshøj, så er Birkerød det absolut det landligste han kan holde ud :)) :)) :))
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:Nå ja, og det med haven... Jeg tror da ikke jeg magisk bliver en lille husmor med haveforklæde og sol hat, der graver i bede. Men ALLE siger godt nok at det gør man når man får egen have, så nu må vi se... Kan være jeg ender med at forsvinder derud i sommer halvåret. Så har i mistet endnu en til det grønne helvede :))
Glem haveforklædet og solhat, husk det er bedre at luge og grave, når det regner...... så gummistøvler og mudret regntøj er altså en bedre, men mindre 'sexet' mundering at iføre sig i haven =)) =)) :)) :)) Sjovt nok så kan jeg faktisk godt forestille mig at du vil blive grebet af det kreative i havearbejdet, det er noget med farver, former og fordybelse - lyder det som noget andet du godt kan lide ? :)) :))
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Tillykke med jeres kommende hus. Det bliver da vildt skønt for jer at få jeres eget. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Lise Sonne skrev: Det lyder supergodt, ville gerne længere ud på landet og bo.... men når man er gift med en fra Brønshøj, så er Birkerød det absolut det landligste han kan holde ud :)) :)) :))
Du kan hilse ham at sige det ikke er en undskyldning, min mand er født og opvokset i Hellerup... Men han har lært at sige træls og køre traktor :-D
Besvar