Hvad slags brænder har du?? Jeg har mig sådan et sæt:Anne Marthin skrev:Ja,men det er mit osse, Mystisk..
Jeg fandt jo først idag ud af hvordan jeg kunne bruge det (ved at HAMRE det i mindre stykker),
Men måske skal du ha mere styrke på varmegraderne??
Jeg laver et forsøg mere, som er større og ser hvad som sker.
http://shop.ravstedhus.dk/pi/Loddes%C3% ... _2082.aspx




LOKE'S GHOST



