Hvor er den halskæde flot Lisbeth
Hvad er fisken lavet af. Den er rigtig sjov
Byt byt Januar 2011
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Det er et rigtig flot sæt du har lavet Lisbeth.
Og jeg er også vild med den fisk. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Syntes der er rigtig mange der ikke har vist billeder af de skønne perler de har modtaget...
Jeg er jo nysgerrig....
Jeg er jo nysgerrig....
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Det er en flot kæde Lisbeth.... og asymetrisk

- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Endelig billeder af de perler som jeg har modtaget..


Så jeg må se om jeg kan nå at lave noget inden sidste frist


Så jeg må se om jeg kan nå at lave noget inden sidste frist
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Så fik jeg endelig taget billeder og lavet af min byttepakke i den her omgang..
Har ligget underdrejet med influenza og feber, og det har så udviklet sig til bihulebetændelse og forkølelse
, men fandt lidt energi til billeder og få lavet lidt af perlerne...

Her er hvad jeg modtog:


Her har jeg brugt månesten og tilsat mat blackstone, rosakvarts, 1 blingtønde og 4 stk 8 mm rondeller

Her har jeg brugt de 4 mælkerav og tilsat sorte onyx.. Det har jeg lavet til min moaaar.. Hun ææælsker rav

Og til øreringene her har jeg brugt de små swarovski bicone og fw perlerne..
Tak til min perleven for de flotte perler..
Har ligget underdrejet med influenza og feber, og det har så udviklet sig til bihulebetændelse og forkølelse

Her er hvad jeg modtog:


Her har jeg brugt månesten og tilsat mat blackstone, rosakvarts, 1 blingtønde og 4 stk 8 mm rondeller

Her har jeg brugt de 4 mælkerav og tilsat sorte onyx.. Det har jeg lavet til min moaaar.. Hun ææælsker rav

Og til øreringene her har jeg brugt de små swarovski bicone og fw perlerne..
Tak til min perleven for de flotte perler..
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
De er flotte Anja 
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
