Eksempel på smykke vejledning på Youtube
Forummets drift
Redaktør: rumlebumle
- Cyberimport
- Perle

- Geografisk sted: Åbybro
- Kontakt:
Det er nu muligt at vise Youtube Video, direkte i sine indlæg her på forummet.
Med venlig hilsen klaus ( Cyberimport )

Lav selv smykker - Smykkematerialer - Smykkesten til smykkefremstilling.
Madopskrifter - Faldskærmsline i alle de fede farver
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Hvor smart 
Bettina
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Ja, det er flot, nu begynder jeg også at vænne mig til det her nymodens ting

Hvor er det lille ikon blevet af, med vores hjemmesider??
Man kunne før trykke under vores brugernavn - og komme til mail, hjemmeside osv.. Er det helt forsvundet?? Eller er jeg blind..
Man kunne før trykke under vores brugernavn - og komme til mail, hjemmeside osv.. Er det helt forsvundet?? Eller er jeg blind..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- Cyberimport
- Perle

- Geografisk sted: Åbybro
- Kontakt:
Så er der lavet ikon til hjemmeside, det står under indlægget, du kan også trykke på profil, så kommer du til brugerens oplysninger.Shawnee skrev:Hvor er det lille ikon blevet af, med vores hjemmesider??
Med venlig hilsen klaus ( Cyberimport )

Weee.. Hvor dejligt - det gør det lidt nemmere - end at skulle ind på profilerne for at se folks hjemmesider.
Tak for hjælpen..
Tak for hjælpen..
De bedste hilsner
Mette
Mette
Hej alle og vores super webmaster.
Er det kun mig...??
men nu er det bare sket flere gange for mig, når jeg skal skrive indlæg i et emne.....så trykker jeg på NYT EMNE....og får jo så beskeden om at du kan ikke.......hvor jeg så finder ud af at jeg IKKE trykkede på SKRIV INDLÆG men istedet for fik trykket på NYT EMNE.....
de sidder bare så tæt og det er vel egentlig ikke nødvendigt at have NYT EMNE knappen der, da man jo som regel vil svare på et indlæg og hvis man endelig skal oprette et nyt emne, så gør man det jo som regel fra forsiden under det man nu gerne vil skrive under.....
nå - bare et forslag om den kunne rykkes/fjernes eller det bare KUN er mig det irreterer ??
Er det kun mig...??
de sidder bare så tæt og det er vel egentlig ikke nødvendigt at have NYT EMNE knappen der, da man jo som regel vil svare på et indlæg og hvis man endelig skal oprette et nyt emne, så gør man det jo som regel fra forsiden under det man nu gerne vil skrive under.....
nå - bare et forslag om den kunne rykkes/fjernes eller det bare KUN er mig det irreterer ??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??