Mor-barn smykkerne.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja jeg kan kun sige at du har ret til alle de ting du skriver, for det er også min mening. og som Butler skrev længer op så har hun da lavet den slaks for mange år siden. Hvor man kan få signe ider beskyttet ved jeg ikke, men mun ikke det er samme sted som hvor man kan få patent.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det kan være at hun bare har sagt det uden det passer?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Som jeg har skrevet før i tråden, har jeg lavet hjerte mor og barn de sidste 3 år, men nu ved jeg jo ikke hvordan hendes ser ud :?: :?: :?: :?: :?: De må da være noget helt særligt B-) B-) , men det var min heller ikke. Hjerter som man køber alle steder og efn FS kæde, og så lidt fantasi. Jeg bliver nok også ved med at lave dem, hvis der er bestillinger :ymdevil: :ymdevil: :ymdevil:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg googlede lige designbeskyttelse og fandt følgende:

Designbeskyttelse er en offentlig meddelelse, der giver ansøgeren en eneret til at udnytte et nærmere beskrevet design kommercielt. Designbeskyttelsen dækker kun et produkts udseende og formgivning - ikke tekniske løsninger m.v. i varen. En designbeskyttelse giver med virkning fra den dag ansøgningen indleveres, en væsentlig fortrinsstilling over for andre konkurrenter på markedet. Det kan hindre andre i at udnytte designet kommercielt, fordi beskyttelsen omfatter enhver praktisk form for erhvervsmæssig udnyttelse af designet, bl.a. fremstilling, udlejning, salg samt import med salg for øje. Designbeskyttelsen kan højst gælde i 25 år, dog kun 15 år for reservedele til biler.

D.v.s. man må lave kopier til eget brug, men ikke udnytte det kommercielt - alså sælge det videre.

Men hvor man finder en oversigt over beskyttede smykker, det kunne jeg ikke lige gennemskue.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja der kan man bare se nu må vi alle til at beskytte vores ider =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =). For hvornår låner vi af hianden eller hvornår bliver vi inspriert af hianden, det er da dejligt at vi ikke lige har det på den måde. Men sefølelig hvis det er noget man har arbejdet på længe og selv opfundet det der bruges kan jeg godt forstå det. men hvis vi bare setter ting på en kæde som alle andre også har gjort kan jeg ikke forstå det.men der er så meget jeg ikke forstår =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Men hvor man finder en oversigt over beskyttede smykker, det kunne jeg ikke lige gennemskue.[/quote]

Ja det ville da være godt at vide.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Charlottes
Opal
Opal
Jeg hiver lige denne gamle tråd op igen. Min kusines datter skal døbes imorgen så jeg har forkortet armbåndet så det passer til hendes lille håndled. Det ville min kusine have så Emeli har det som minde om hendes barnedåb. Hun har spurgt om jeg vil være en af fadderne og det har jeg selvfølgelig sagt ja til. Hun er den skønneste baby i verden (og jeg er ellers ikke til børn). Hvis I er heldige, kan jeg se om jeg kan få taget et billede af hende og hendes mor så I kan se smykkerne i brug. :)- Jeg glæder mig til at fejre den lille. :D

Til jer der er nye eller gamle der ikke kan huske smykkerne og som ikke gider smutte om på side 1 i denne tråd så er her en genopfriskning:
Billede
En halskæde til moderen, et armbånd til datteren og en lille kæde til den søn hun mistede da han var få dage gammel.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Held og lykke i morgen og jeg vil meget gerne se et billed og det er bare så flot lavet ^:)^
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Min kusine havde halskæden på men fordi vi var forsinket og kun lige nåede ind i kirken få minutter før gudstjenesten startede, så glemte vi at give Emeli armbåndet på. Øv øv. Så jeg fik ikke taget noget billede af dem i brug. :(-

Men det var en hyggelig barnedåb og jeg er nu fadder til den skønneste baby. Er totalt stolt. :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det kan jeg godt forstå og det er bare så flot af dig ^:)^
Billede I LOVE CATS
Besvar