Jeg arbejder også bedst om natten, desværre har det jo den bivirkning at jeg ikke er ret god til at komme op, og især til at holde øjnene åbne dagen efter, og deeet er ikke altid lige sagen når det jo er det job der tjener til livets brød, såååe, desværre sker det kun når jeg ikke skal tidligt op næste dag, men der nyder jeg det til gengæld også...
Nyt sæt og et armbånd (nu med et armbånd mere senere i tråd)
Redaktør: rumlebumle
Hvor er det nogle flotte smykker du har lavet... især armbåndet med 3 rækker
Jeg arbejder også bedst om natten, desværre har det jo den bivirkning at jeg ikke er ret god til at komme op, og især til at holde øjnene åbne dagen efter, og deeet er ikke altid lige sagen når det jo er det job der tjener til livets brød, såååe, desværre sker det kun når jeg ikke skal tidligt op næste dag, men der nyder jeg det til gengæld også...
Hilsen Sabina
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det havde jeg ikke tænkt på!Lise skrev:Hvor er frøen bare bedårende![]()
![]()
![]()
Hvis du kysser den - kommer der måske en prins![]()
![]()
Hmm... Nu har jeg lige over snavet med den men der er ikke sket noget endnu. Hvorlænge skal man vente på at den bliver forvandlet til en prins???
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Shviid > Sådan har jeg det også. Jeg synes at samfundet skal lade os natte-personer være vågne om natten og så kan de køre showet som de vil om dagen. 
-
Charlottes
- Opal

Mange tak Mace.
Eva > Den er stadig ikke forvandlet. Gad vide om det er en narrefrø?
Eva > Den er stadig ikke forvandlet. Gad vide om det er en narrefrø?