vases perlerier.....
Redaktør: rumlebumle
Whau - hele 3 pakker med perle mv.
Så er du sikkert ikke til at styre

Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Uha nu er jeg bagefter med foto igen herinde! altså! og så kan jeg se at jeg har ryddet op i mine fotos på photobucket så jeg har tomme felter i min tråd også. Ups! det må altså blive en anden dag jeg sætter dem ind igen. Men i får lige lidt fotos fra siden sidst.

Har også lavet en del engle men de er ikke uploadet hertil endnu;-)

Har også lavet en del engle men de er ikke uploadet hertil endnu;-)
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Rigtig fine ting du har fået lavet. Jeg kan især godt li´ det lyserøde.. 
Dejlige ting du lavet.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Mange tak for de søde ord...
Jeg er ikke så god til kritik må jeg tilstå...men...jeg har den udfordring at jeg jo vældig godt kan li' at vikle...men mine armbånd får et stort mellemrum mellem perlerne ved den model jeg laver..... jeg har prøvet med lidt vedhæng og med at vikle små perler at sætte i som vedhæng-men det virker stadig bart-især på min arm der er meget tynd..
Gør det noget? og er der nogen af jer der har et forslag til hvad man med fordel kan bruge som "pynt" mellem perlerne?
Jeg ønsker at fortsætte med at bruge o-ringe mellem viklingerne indtil videre;-)
Jeg er ikke så god til kritik må jeg tilstå...men...jeg har den udfordring at jeg jo vældig godt kan li' at vikle...men mine armbånd får et stort mellemrum mellem perlerne ved den model jeg laver..... jeg har prøvet med lidt vedhæng og med at vikle små perler at sætte i som vedhæng-men det virker stadig bart-især på min arm der er meget tynd..
Gør det noget? og er der nogen af jer der har et forslag til hvad man med fordel kan bruge som "pynt" mellem perlerne?
Jeg ønsker at fortsætte med at bruge o-ringe mellem viklingerne indtil videre;-)
Og så lige lidt flere fotos..
Har forsøgt mig med bedre billeder af armbåndet idag-men mit gardin skinner vist tilbage på smykket i den sol...derfor sådan lidt "lyserødt" det hele... Det lykkes mig at lave en lås selv.amatør men den str. jeg ville ha';-)

Og så lavede jeg lidt engle til min salgstråd:

Har forsøgt mig med bedre billeder af armbåndet idag-men mit gardin skinner vist tilbage på smykket i den sol...derfor sådan lidt "lyserødt" det hele... Det lykkes mig at lave en lås selv.amatør men den str. jeg ville ha';-)

Og så lavede jeg lidt engle til min salgstråd:

Hvor er det bare smukke ting du laver Vase