Bytte-Bytte April/Maj 2010
Redaktør: rumlebumle
Jeg har også modtaget mine perler og det er nogle dejlige ting skal nok tage billeder snart og få dem lagt ind.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
1000 tak for roserne
Ja, fik lige gang i sagerne idag da jeg kom hjem fra arbejde, og vupti så var der lavet lidt...
Er selv blevet superglad for det sidste armbånd, har en ide om at der kommer flere af dem.. Med andre sten og vedhæng måske...
Glæder mig rigtig meget til at se Jer andres ting...

Ja, fik lige gang i sagerne idag da jeg kom hjem fra arbejde, og vupti så var der lavet lidt...
Er selv blevet superglad for det sidste armbånd, har en ide om at der kommer flere af dem.. Med andre sten og vedhæng måske...
Glæder mig rigtig meget til at se Jer andres ting...
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Super lækre ting du har fået lavet Anja. Er vild med armåndet med bola læderet

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Her er lige de første to ting fra bytte bytte, jeg elsker simpelthen grøn, og jeg havde lyst til at lave en lang kæde, og så lavede jeg også lige et par øreringe.
Senere kommer der nogle armbånd, men dem nåede jeg ikke lige i dag

Senere kommer der nogle armbånd, men dem nåede jeg ikke lige i dag

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Orv kæden er da helt fantastisk Lene. Den er rigtig smuk 
Jeg har også modtaget nogle spændende perler. Tak til min giver
Billeder kommer i weekenden.
Tak Lotte, jeg syntes også at den lykkedes rimelig godt, den er lang, som jo er mode nu, og jeg syntes at de grønne Malakitter er så lækrerumlebumle skrev:Orv kæden er da helt fantastisk Lene. Den er rigtig smuk
Dejlig kæde, lige min stil. 
Kærlig hilsen