Charlottes skrev:Danagonia skrev:Charlottes skrev:Men vi kunne jo også bare beholde det vi har og skrive: "jeg vil gerne bede om konstruktiv kritik" ligesom VI HELE TIDEN HAR GJORT!!!!!!!!! (hvor mange gange skal jeg skrive det før I læser det og forstår det)?
Det gør vi jo bare lige præcis ikke.... Man kunne også spørge hvad et ekstra fora kan skade?? Vi kan jo altid bare slette det igen hvis ingen bruger det... Brugernes smykker er det forum vi har langt flest indlæg i, så jeg kan ikke se hvad det ville skade at få det delt ud i to foraer...
Jeg tror det vil skade på den måde at f.eks jeg selv (og sikkert også andre) vil være i tvivl om hvilket fora vi så skal lægge det i og så ender med helt at lade være. For hvis man lægger det i brugernes egne... så vil det ende med kun at være ganske få der så gider skrive derinde og hvor sjovt er det?
Guuud - jeg troede det var en del af forum-kultur, konstant at være i tvivl om, hvad man skal poste hvor.
Jeg er da konstant i tvivl (og ikke bare her).
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med
"For hvis man lægger det i brugernes egne... så vil det ende med kun at være ganske få der så gider skrive derinde". Er det indlæg, besvarelser eller begge dele, du mener?
Hvis det er indlæg du mener, tror jeg du tager fejl.
Min sidste post i "brugernes egne" var f.eks blevet postet der, selv om der havde været en "ærlig mening"-tråd. Jeg kunne sagtens selv se maaaaaange punkter, hvor jeg kunne forbedre teknikken, og havde ikke brug for at I andre skulle bruge tid på at analysere og gå i dybden med problemerne. Det ville være spild af jeres tid.
Jeg postede, fordi jeg synes der var muligheder i ideen og tænkte, andre måske kunne blive inspireret til at finpudse, videreudvikle eller omfortolke.
Ærlig mening tråden, ville jeg bruge, når jeg havde brug for andre øjne. Af og til kan jeg godt se, noget ikke fungerer, men kan ikke lige sætte fingeren på, hvor problemet er. Andre gange er det bare spændende at høre, hvordan I andre, ville have grebet sagen an - og det kunne sparke mig videre ud af en anden tangent.
Og som jeg vist har nævnt før, ville jeg bruge tråden til mange forskellige emner - ikke kun smykker.
Hvis det er besvarelser du mener, synes jeg da vi er meget gode til at kommentere hinandens indlæg, er vi ikke.
Mit mål er at kommentere det hele (jeg er godt nok konstant lidt bagefter), og jeg ville afgjort kommentere begge steder. Den ene tråd er jo ikke finere end den anden, den ene kræver bare mere arbejde. Det er nemlig ikke altid let at forklare HVORFOR man mener, som man gør, og det er for mig en stor del af det at give reel kritik.
Shit, I skriver hurtigt. Jeg er jo nærmest en side bagud her. Nå, jeg poster alligevel...