Byt byt Januar 2011

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Joanna > Hvor er de flotte de øreringe . Hvordan har du lavet dem ?
(Tænker på den øverste sten)

;;)
Bettina
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Tak tak - men jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg har købt ørekrogene sådan.

Men jeg har hørt rygter om, at Ravstedhus kommer til Sjælland og SÅ skal jeg have et kursus i at lave den slags fatninger - jeg er ikke så modig som f.eks. Susanne-i-Nord, der frejdigt kaster sig ud i alle mulige spændende forsøg.

Knus joanna
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?

;;)
Bettina
Bæk
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 134
Tilmeldt: søn 10. okt 2010 08:44
Geografisk sted: Varde
FrkBettina skrev:Halskæde eller sno-rundt armbånd ;;)

Billede
Flot kæde du har fået fra hånden, den virker så let og lykkelig, :-D ja det det kan man vel blive af at bære den
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Joanna skrev:Tak tak - men jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg har købt ørekrogene sådan.

Men jeg har hørt rygter om, at Ravstedhus kommer til Sjælland og SÅ skal jeg have et kursus i at lave den slags fatninger - jeg er ikke så modig som f.eks. Susanne-i-Nord, der frejdigt kaster sig ud i alle mulige spændende forsøg.

Knus joanna
Tænker bare når fx. Blueraven lave de fine vejledninger, så vil jeg hellere bruge pengene på værktøj og materialer, end kurser. (i alt fald lige nu, vil gerne på kurser. Lige nu er det bare enten eller der er valget. Så vil jeg helst "have" og forsøge" end at lære men ikke have råd til at bruge.
Elsker at prøve noget nyt. :-)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Bæk skrev:
FrkBettina skrev:Halskæde eller sno-rundt armbånd ;;)

Billede
Flot kæde du har fået fra hånden, den virker så let og lykkelig, :-D ja det det kan man vel blive af at bære den
Tak... Det er normalt ikke mine farver - men er blevet helt glad for den ;;)
Bettina
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
FrkBettina skrev:De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?

;;)
Jeg ved ikke, om de er limet...

Men de er købt hos Nordic Beads.

Knus Joanna
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Joanna skrev:
FrkBettina skrev:De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?

;;)
Jeg ved ikke, om de er limet...

Men de er købt hos Nordic Beads.

Knus Joanna
Sorry, jeg skulle have forklaret mig tydligere .. Mit spørgsmål gik på, hvordan du får stenen ind i hullet og hvordan sidder den fast der eller er der en sten på øreringen, når du køber den?
Jeg kan ikke finde den hos Nordic Beads - måske de har udsolgt
;;)
Bettina
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Hæ hæ - det var egentlig også det jeg svarede på!! ;) Jeg ved ikke, om stenen er limet ind i fatningen.

Stenen sidder i, når man køber ørekrogen. Den har varenummer 647700 og de har den både i sølv og guld og også med en grøn og en lyserød sten i. Den grønne har de ikke på lager.

Knus Joanna
pias
Rubin
Rubin
Indlæg: 266
Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Geografisk sted: Dragør
Jeg er jo så en af dem der må indrømme hverken at have vist billeder af perler eller smykker. Min søde datter har været syg de sidste 11 dage og mit internet har været brudt sammen. Datteren har været i skole i dag, og lige nu ser det ud til at internetforbindelsen fungerer (ved ikke hvor længe!) (har bestilt en ny). Jeg ser om jeg får lavet noget en af de nærmeste dage.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Besvar