(Tænker på den øverste sten)
Byt byt Januar 2011
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Joanna > Hvor er de flotte de øreringe . Hvordan har du lavet dem ?
(Tænker på den øverste sten)

(Tænker på den øverste sten)
Bettina
Tak tak - men jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg har købt ørekrogene sådan.
Men jeg har hørt rygter om, at Ravstedhus kommer til Sjælland og SÅ skal jeg have et kursus i at lave den slags fatninger - jeg er ikke så modig som f.eks. Susanne-i-Nord, der frejdigt kaster sig ud i alle mulige spændende forsøg.
Knus joanna
Men jeg har hørt rygter om, at Ravstedhus kommer til Sjælland og SÅ skal jeg have et kursus i at lave den slags fatninger - jeg er ikke så modig som f.eks. Susanne-i-Nord, der frejdigt kaster sig ud i alle mulige spændende forsøg.
Knus joanna
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?

Er de limet eller ?
Bettina
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tænker bare når fx. Blueraven lave de fine vejledninger, så vil jeg hellere bruge pengene på værktøj og materialer, end kurser. (i alt fald lige nu, vil gerne på kurser. Lige nu er det bare enten eller der er valget. Så vil jeg helst "have" og forsøge" end at lære men ikke have råd til at bruge.Joanna skrev:Tak tak - men jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg har købt ørekrogene sådan.
Men jeg har hørt rygter om, at Ravstedhus kommer til Sjælland og SÅ skal jeg have et kursus i at lave den slags fatninger - jeg er ikke så modig som f.eks. Susanne-i-Nord, der frejdigt kaster sig ud i alle mulige spændende forsøg.
Knus joanna
Elsker at prøve noget nyt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Tak... Det er normalt ikke mine farver - men er blevet helt glad for denBæk skrev:Flot kæde du har fået fra hånden, den virker så let og lykkelig,FrkBettina skrev:Halskæde eller sno-rundt armbånd![]()
ja det det kan man vel blive af at bære den
Bettina
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Sorry, jeg skulle have forklaret mig tydligere .. Mit spørgsmål gik på, hvordan du får stenen ind i hullet og hvordan sidder den fast der eller er der en sten på øreringen, når du køber den?Joanna skrev:Jeg ved ikke, om de er limet...FrkBettina skrev:De er nu stadig flotte - har du evt link til hvor du køber dem ?
Er de limet eller ?
Men de er købt hos Nordic Beads.
Knus Joanna
Jeg kan ikke finde den hos Nordic Beads - måske de har udsolgt
Bettina
Hæ hæ - det var egentlig også det jeg svarede på!!
Jeg ved ikke, om stenen er limet ind i fatningen.
Stenen sidder i, når man køber ørekrogen. Den har varenummer 647700 og de har den både i sølv og guld og også med en grøn og en lyserød sten i. Den grønne har de ikke på lager.
Knus Joanna
Stenen sidder i, når man køber ørekrogen. Den har varenummer 647700 og de har den både i sølv og guld og også med en grøn og en lyserød sten i. Den grønne har de ikke på lager.
Knus Joanna
Jeg er jo så en af dem der må indrømme hverken at have vist billeder af perler eller smykker. Min søde datter har været syg de sidste 11 dage og mit internet har været brudt sammen. Datteren har været i skole i dag, og lige nu ser det ud til at internetforbindelsen fungerer (ved ikke hvor længe!) (har bestilt en ny). Jeg ser om jeg får lavet noget en af de nærmeste dage.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa


