Tak - jeg købte perlehætterne fra Miska.lisbeth skrev:Hvor de flotte og smukke og hvor har du købt de perlehætter på øreringene Lise
KONKURRENCE - Oktober
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Flotte ting du har lavet
Jeg syns de er svære de her perler det er ikke lige mine farver, men det er jo også det som gør det sjovt.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Hej med jer
Jeg er kommet i den situation, at jeg slet ikke har tid til at lave smykker pt. pga. af min uddannelsen.
Jeg kan derfor ikke love, at jeg når at få lavet noget ud af det smukke perler, jeg har fået tilsendt.
Ha' en dejlig søndag.

Jeg er kommet i den situation, at jeg slet ikke har tid til at lave smykker pt. pga. af min uddannelsen.
Jeg kan derfor ikke love, at jeg når at få lavet noget ud af det smukke perler, jeg har fået tilsendt.
Ha' en dejlig søndag.
Jeg var jo så sløv til at få sendt perlerne ud, så i får til d. 12 Declisbeth skrev:Jeg er meget spændt på og glæder mig til at se hvad I har lavet og det er sidste dag imorgen så vidt jeg ved![]()
Vi er rigtig mange der ikke har vist noget med perlerne. Hvad siger i til vi slutter konkurrencen mandag d. 4 januar, så har vi hele juleferien til at få lavet noget med perlerne?
Det er ok fra mig jeg er nemlig ikke helt færdig enu.
Kærlig hilsen

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Ihh hvor lyder det godt!