Men hva blev det til?.. sender vi afsted indenfor et par dage eller ville i vente eller hvordan? (er lidt små utålmodig, glæder mig sårn til den thing a ma jig *GG*
Fællesbestilling NU MED BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
sys godt nok penge tælleren løber hurtigt? puha da da
Men hva blev det til?.. sender vi afsted indenfor et par dage eller ville i vente eller hvordan? (er lidt små utålmodig, glæder mig sårn til den thing a ma jig *GG*
)

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Hvornår skal vi sende vores bestillinger til Lotte? Jeg er klar 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Klar her også...
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Susanne, din har jeg fået.
Hvis I andre er klar kan I bare sende det til mig.
pm er sendt 
-
rumlebumle
- Opal

Bum bum bum.. Jeg er så oppe på 875 kroner. Jeg synes eller jeg har behersket mig HELT vildt, men er overrasket over så meget det alligevel er blevet 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg glæder mig heeeelt vildt, har bestilt nogle "begynder ting" 10 glas"perle" strenge i forsk. farver i 3 str. for under 5 usd, for hver pakke af 10 stenge, 5 x 3 stenge glasmix strenge for 75cent for 3 strenge!
Så skulle der vist være fyldt godt op med gode basis ting, ellers en wigjig, og nogle halvædelstens strenge og lidt chips.
Glæder mig, Glæder mig, Glæder mig.
Så skulle der vist være fyldt godt op med gode basis ting, ellers en wigjig, og nogle halvædelstens strenge og lidt chips.
Glæder mig, Glæder mig, Glæder mig.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Dvs vi ikke venter til d. 1? Jeg har pengene nu men vil lige være sikker. Du bliver nødt til at sætte en dato for hvornår du senest skal have listerne. Ellers er det seriøst forvirrende.rumlebumle skrev:Susanne, din har jeg fået.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
ja sys heller ik jeg gik amok men alligevel blev det da halv dyrt... *G*
Men vil altså gerne ha af vide om hvornår der er deadline for indsending og bestilling... for har noget på min liste der var 85 tilbage af i morges... så de holder nok ikke lige til at vi venter 14 dage... så kan jeg jo lisså godt pille den af nu..
Men vil altså gerne ha af vide om hvornår der er deadline for indsending og bestilling... for har noget på min liste der var 85 tilbage af i morges... så de holder nok ikke lige til at vi venter 14 dage... så kan jeg jo lisså godt pille den af nu..

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
rumlebumle
- Opal

Jeg har fået forståelsen af at der var mest stemning for at vente med at sende bestillingen afsted til efter den første. Så hvis vi nu siger listen skal være mig i hænde senest ONSDAG den 27 OKTOBER, så har jeg lige et par dage og rette listen til og få den sendt ud til jer til godkendelse og så skal pengene være på min konto SENEST ONSDAG den 3 NOVEMBER, så burde alle kunne være med. Lyder det som en plan??
Kallie: Behold tingene på, selvom der står der kun er 85 tilbage. Nogengange er vi heldige at de når at få det hjem, så lad være med at tage det fra endnu..
Vi kan ligeså godt tage chancen og se om vi får det hele med. Under alle omstændigheder får jeg en mail med det som ikke kan blive leveret og det skriver jeg her i tråden.
Kallie: Behold tingene på, selvom der står der kun er 85 tilbage. Nogengange er vi heldige at de når at få det hjem, så lad være med at tage det fra endnu..