Udfordring/konkurrence
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Der er ikke fundet en vinder endnu. Vi er alle med til at stemme om, hvem der skal vinde. Du kan også være med i afstemningen i tråden der hedder "afstemning, hvem skal vinde".
Jah, jeg ved det faktisk ikke.Diddah skrev:Raven havde ikke lige set der jo stod Blue inde i vedhænget, sad og kiggede på det LÆNGE det er smart, hvordan hulen kom du på det?
Når jeg går i seng, ligger jeg altid lige og skitser lidt til noget lyd. Den her udviklede sig af sig selv, over nolge sktiser, med udgangspunkt i et stort fedt B og med ef afsnit af Qi som baggrundsstøj.

Det er skisme smart.. men kan vist ikke lade sig gøre med mit navn.. men det er smart!
Kan det ikke?Diddah skrev:Det er skisme smart.. men kan vist ikke lade sig gøre med mit navn..

- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
For fa....., hvor er du god BR ! 
Bettina
Aii hvor er du GO! Men hi hi kan sørme ikke huske hvor du har mit navn fra. Tsk tsk hukommelse som en si. Hehe Faktisk er mit fornavn Aimée - Liv
HVor er du god. Super fedt!
Du er luret ...BlueRaven skrev:Kan det ikke?Diddah skrev:Det er skisme smart.. men kan vist ikke lade sig gøre med mit navn..![]()
?!?Diddah skrev:Du er luret ...
Tænkte måske du havde mit navn fra det andet forum hvor jeg har dig mistænkt for at være min bytte bytte ven
Hvis jeg har ret, sååå vil jeg gerne sige et stort tak, waouw en fin pakke
Nå, det var det, du mente... Gik helt i nøja, og tænkte: "Hvad har jeg nu gjort?!"Diddah skrev:Tænkte måske du havde mit navn fra det andet forum hvor jeg har dig mistænkt for at være min bytte bytte venHvis jeg har ret, sååå vil jeg gerne sige et stort tak, waouw en fin pakke
Nah, jeg er vist bare god til "social engineering".