Jeg ønsker mig...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Hvilke nye hovedtråde er der stemning for?

Teknisk Uheld
19
26%
Den ærlige mening
20
28%
Materiale Mayhem
19
26%
Sæt en prik her (for antal) ;)
14
19%

Afgivne stemmer: 72
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
FrkBettina skrev:Tror ikke, der er nogle der hader hinanden herinde....Vi behøver vel for pokker ikke have samme mening alle sammen..
anyway, jeg stemmer stadig for de nye sites.... ;;)
Det tror jeg heller ikke. Ellers er det da også deres eget problem. :p ;))

Jeg hader ingen (kun kulden for jeg fryser lidt). [smilie=snowman2.gif]
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Charlottes skrev:Lene > Vi kan jo ikke rigtigt bruge afstemningen til noget da det jo heller ikke fremgik hvad den med mekanikken var (at det var alt andet end smykker). Jeg har kun stemt den nederste men da dem der havde stemt før mig ikke alle havde gjort det, så duer den jo ikke som "der er nogle der ikke vil have nogle af dem"tæller.
Indrømmet - min første afstemning gik i ged :))
Charlottes skrev:Men lav dem dog bare. Så kan vi andre bare ignorere de tråde hvor det hele skal hagles ned
Jeg tror måske jeg er en lille smule naiv, men jeg fatter ikke, hvor den der "hagles ned" idé kommer fra.

Hvis jeg beder dig om din ærlige mening, vil du så gå løs med en pump-gun og bare slagte løs?
Eller vil du fortælle mig, hvad du mener på godt & ondt og hvorfor?

Jeg har svært ved at forestille mig slagteriet. Alle herinde laver smykker. Alle herinde ved, hvor meget arbejde, vi lægger i det. Alle herinde plejer da at ville hjælpe hinanden. Og alle herinde ved (tror jeg), af et "Fuck den er grim" ikke bidrager en disse til vores udvikling indenfor smykkemageriet.

Så hvorfor skulle en kritik-tråd blive et blodbad?
(Og når jeg bruger ordet kritik er det i neutral-betydningen:
undersøgelse og bedømmelse af egenskaber eller kvaliteter ved noget)
Charlottes skrev:Og så kan vi åbenbart ikke få noget god kritik i brugernes egne...
Nu digter du... ;)-
Jeg vil hjertens gerne give dig al den kritik du ønsker, men udenfor en "Ærlig mening"-tråd eller uden en :violence-smack: ,
må du skære det i pap og bukke det i neon, så jeg er helt sikker på, det er det du ønsker.

Og jeg ville da aldrig bare svine til - det kan du jo ikke bruges til noget... :ymhug: :x-

Billede
Billede
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
sumadesign skrev:Nu tør jeg ikke at finde dagns smykke mere
susanne
Det gør jeg. Jeg har en vildt sjov ring på lager, som min mor og jeg finder fantastisk, og min moster synes er aldeles tåbelig, så den skal nok kunne dele vandene. Den skal nok komme op, så snart jeg kommer først :))

Billede
Billede
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Skulle lige til, at spørge om det gik efter tur.... Men det er åbenbart med at komme først ? hmmm ;)-
Bettina
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Selvfølgelig skal der da være et dagens smykke. Dem der ikke ønsker at kommentere eller få kommentarer, må jo bare lade være med at deltage i tråden/e.
Noget helt andet er, at tonen skal man altid passe på når det er det skrevne ord. Man kan jo ikke aflæse om skribenten har siddet med et glimt i øjet, eller har været rigtig sur, når det blev nedfældet.
Som det 3. så synes jeg vi alle er voksne mennesker, og derfor bør kunne " tale " ordentligt/pænt til hinanden.
Der er ligesom lidt for meget " udfarenhed" kommet ind i dette indlæg.
OM man ønsker andre tråde eller ej , skal jeg da ikke sidde og forsvare overfor nogen.
Respekt for os alle [smilie=smilie_xmas_097.gif] [smilie=smilie_xmas_097.gif]
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Charlottes
Opal
Opal
BlueRaven skrev:
Charlottes skrev:Lene > Vi kan jo ikke rigtigt bruge afstemningen til noget da det jo heller ikke fremgik hvad den med mekanikken var (at det var alt andet end smykker). Jeg har kun stemt den nederste men da dem der havde stemt før mig ikke alle havde gjort det, så duer den jo ikke som "der er nogle der ikke vil have nogle af dem"tæller.
Indrømmet - min første afstemning gik i ged :))
Charlottes skrev:Men lav dem dog bare. Så kan vi andre bare ignorere de tråde hvor det hele skal hagles ned
Jeg tror måske jeg er en lille smule naiv, men jeg fatter ikke, hvor den der "hagles ned" idé kommer fra.

Hvis jeg beder dig om din ærlige mening, vil du så gå løs med en pump-gun og bare slagte løs?
Eller vil du fortælle mig, hvad du mener på godt & ondt og hvorfor?

Jeg har svært ved at forestille mig slagteriet. Alle herinde laver smykker. Alle herinde ved, hvor meget arbejde, vi lægger i det. Alle herinde plejer da at ville hjælpe hinanden. Og alle herinde ved (tror jeg), af et "Fuck den er grim" ikke bidrager en disse til vores udvikling indenfor smykkemageriet.

Så hvorfor skulle en kritik-tråd blive et blodbad?
(Og når jeg bruger ordet kritik er det i neutral-betydningen:
undersøgelse og bedømmelse af egenskaber eller kvaliteter ved noget)
Charlottes skrev:Og så kan vi åbenbart ikke få noget god kritik i brugernes egne...
Nu digter du... ;)-
Jeg vil hjertens gerne give dig al den kritik du ønsker, men udenfor en "Ærlig mening"-tråd eller uden en :violence-smack: ,
må du skære det i pap og bukke det i neon, så jeg er helt sikker på, det er det du ønsker.

Og jeg ville da aldrig bare svine til - det kan du jo ikke bruges til noget... :ymhug: :x-

Billede
Jeg skal ud og lave aftensmad så du får en usædvanlig kort besked.
Det kan godt være der ikke står fuck. Men "den er grim" er da netop brugt i dagens smykke for idag! Og når I vil have mere af stilen for dagens smykke i jeres nye underfora, så vil jeg mene det bliver negativt og det har jeg ikke lyst til at deltage i. Jeg holder mig bare væk derfra. Så er der ingen 3:-O på isen.
Charlottes
Opal
Opal
FrkBettina skrev:Skulle lige til, at spørge om det gik efter tur.... Men det er åbenbart med at komme først ? hmmm ;)-
Du må sidde oppe til midnat (og håbe at de andre ikke også gør det).
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Nej men i disse dage, kan der være is på 3:-O ;)
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Nu er det jo så mig der har skrevet at jeg synes at dagens smykke var grim. DEt synes jeg stadig, og det forbeholder jeg mig ret til.
I øvrigt er der for mig en væsentlig forskel på at kommentere et "professionelt" smykke der sælges for knap seks tusinde kroner og på at kommentere andre forumdeltageres smykker. Hvis det var en anden forumdeltager der havde lavet et smykke jeg ikke kunne lide, ville jeg bare lade være med at kommentere det.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
pias skrev:Nu er det jo så mig der har skrevet at jeg synes at dagens smykke var grim. DEt synes jeg stadig, og det forbeholder jeg mig ret til.
I øvrigt er der for mig en væsentlig forskel på at kommentere et "professionelt" smykke der sælges for knap seks tusinde kroner og på at kommentere andre forumdeltageres smykker. Hvis det var en anden forumdeltager der havde lavet et smykke jeg ikke kunne lide, ville jeg bare lade være med at kommentere det.
Lige præcis :-D
Besvar