Charlottes skrev:Lene > Vi kan jo ikke rigtigt bruge afstemningen til noget da det jo heller ikke fremgik hvad den med mekanikken var (at det var alt andet end smykker). Jeg har kun stemt den nederste men da dem der havde stemt før mig ikke alle havde gjort det, så duer den jo ikke som "der er nogle der ikke vil have nogle af dem"tæller.
Indrømmet - min første afstemning gik i ged
Charlottes skrev:Men lav dem dog bare. Så kan vi andre bare ignorere de tråde hvor det hele skal hagles ned
Jeg tror måske jeg er en lille smule naiv, men jeg fatter ikke, hvor den der "hagles ned" idé kommer fra.
Hvis jeg beder dig om din ærlige mening, vil du så gå løs med en pump-gun og bare slagte løs?
Eller vil du fortælle mig, hvad du mener på godt & ondt og hvorfor?
Jeg har svært ved at forestille mig slagteriet. Alle herinde laver smykker. Alle herinde ved, hvor meget arbejde, vi lægger i det. Alle herinde plejer da at ville hjælpe hinanden. Og alle herinde ved (tror jeg), af et
"Fuck den er grim" ikke bidrager en disse til vores udvikling indenfor smykkemageriet.
Så hvorfor skulle en kritik-tråd blive et blodbad?
(Og når jeg bruger ordet kritik er det i neutral-betydningen:
undersøgelse og bedømmelse af egenskaber eller kvaliteter ved noget)
Charlottes skrev:Og så kan vi åbenbart ikke få noget god kritik i brugernes egne...
Nu digter du...
Jeg vil hjertens gerne give dig al den kritik du ønsker, men udenfor en "Ærlig mening"-tråd eller uden en

,
må du skære det i pap og bukke det i neon, så jeg er helt sikker på, det er det du ønsker.
Og jeg ville da aldrig bare svine til - det kan du jo ikke bruges til noget...