7 hemmeligheder er ankommet, men shhhh. Nu med billeder!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
dejlige billeder af de små, og så kan du lære at have noget under dem kan du ja =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Den havde ikke dårlig mave eller noget så det var ikke det store problem andet end at jeg lige måtte smutte den over i buret og så vaske hænder. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Den havde ikke dårlig mave eller noget så det var ikke det store problem andet end at jeg lige måtte smutte den over i buret og så vaske hænder. :)-
Kan de små putter ikke bare få ble på =)) =)) =))
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hvor er de bare nuttede og jeg glæder mig til at se deres øjne :clap:
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Hvor er de søde og sikken stolt Silde ser ud ;)-
Hilsen Eva1950
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor er de bare nuttede :ymhug:

hvor længe skal de die ved moderen, inden de begynder at spise mad selv :?:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Charlottes
Opal
Opal
De dier stadig men er begyndt at gå i tørfoderet. Det er faktisk fordi de kravler ud i foderskålen og ikke kan finde tilbage at de sidder og "græder" så jeg må op nogle gange om natten og flere gange om dagen og sætte dem tilbage til hende. 8-|

Så er der STORE nyheder: idag har de første fået sprækker. De har ikke åbnet øjnene helt endnu men man kan se de mørke øjne igennem sprækkerne. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :D Plus jeg kunne se at den ene hvalp drejede hovedet efter noget lyd dvs de også er begyndt at kunne høre. Det er altså nogle dygtige hvalpe Silde (og jeg) har. :D :D :D
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Hej Charloote!!

Sælge du nogle af dem? Jeg har haft flere da jeg boede i Belgien og da jeg flyttede til Danmark i år 2000 har jeg smuglet min ind i landet og den havde jeg for 5 år.... og jeg svaner dem meget men har ikke fået en nye fordi jeg synter det var lidt svært at finder dem i Danmark. Og så ser jeg din dejlige billeder!!!
:D
mvh,
Becca
Charlottes
Opal
Opal
Du havde ikke behøvet smugle den ind i landet. Du skulle bare have fået den vaccineret, så havde du kunne tage den med fuldt lovligt. ;)-

Ja nogle af dem bliver til salg når de er blevet kastreret pga deres morbror har hofteleds-dysplasi (se et af de første indlæg i tråden). Jeg har idag snakket med min dyrlæge og drengene kan blive kastreret omkring 3 måneders alderen. Jeg ved endnu ikke hvilke af dem der bliver til salg, det kommer an på hvordan deres personligheder bliver.

Har du selv prøvet at haft hvalpe på dem dengang du havde dem? :)-
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
nej min lille dreng var kastreret (på grund af lugten, den kender du nok ;)- ) men jeg fik min da de var hvalpen. de trænger meget opdragelse så du har din hænder fuld med 7, hehe!!
Besvar