Bytte-Bytte April/Maj 2010
Redaktør: rumlebumle
Ja jeg må sige at jeg har desværre ikke modtaget nogle byt byt perler endnu.
det er nogle dejlige ting der er lavet af alt det bytte byt den her gang, skal til at lave af mine i morgen.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Camilla > Det er nogle spændende ting du har modtaget.
Anja > Lækker kæde.
Jeanette > Sikke nogle lækre smykker.
Butler > Hvis jeg havde været med, så havde du helt sikkert modtaget noget, for så havde jeg været den der ikke modtog noget.
Jeg håber det kommer imorgen. Ellers må personen der sendte til dig lige stå frem og skrive om de har sendt endnu eller om de er bagude. 
Anja > Lækker kæde.
Jeanette > Sikke nogle lækre smykker.
Butler > Hvis jeg havde været med, så havde du helt sikkert modtaget noget, for så havde jeg været den der ikke modtog noget.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Tak for roserne..
Lisbeth--> Jeg har købt dem hos BC-Design.. Men desværre har han jo lukket for biksen, men mon ikke du måske kunne finde dem på ebay ????
Lisbeth--> Jeg har købt dem hos BC-Design.. Men desværre har han jo lukket for biksen, men mon ikke du måske kunne finde dem på ebay ????
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Her er så min sending af bytte bytte. Det bliver noget af en udfordring - da det ikke er farver/former jeg normalt arbejder med.


De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
hvor er det nogle skønne perler du har fået Mette
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
jeanette skrev:Så har jeg fået lavet smykker af bytte-perlerne.
Først et sæt:
Armbånd:
Et par vedhæng:
Og til sidst et par øreringe:
Hvor er det bare flotte ting du har fået lavet Jeanette.
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Lækre ting du har fået lavet.

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Lige for at sige at der kom post her sidst på eftermiddagen med byt byt perler.









