Lisbeth: Jeg er VILD med det grønne blomsterhoved på halskæden.
Diddah: Du har virkelig forstået at udnytte peridot chipsene. Wow.
Redaktør: rumlebumle


Shawnee skrev:Katja: Jeg syntes ikke du skal sende en ny portion perler - måske jeg er heldig at de dukker op...
Jeg sendte engang en pakke til dig - der var over en uge undervejs - det var godt nok b-post..
Men hvor er det irriterende at post DK skal ødelægge en sjov leg...![]()






