Bytte bytte perler MAJ

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Det er nogle rigtig flotte smykker I har fået lavet. :ymdaydream:

Lisbeth: Jeg er VILD med det grønne blomsterhoved på halskæden. :x-

Diddah: Du har virkelig forstået at udnytte peridot chipsene. Wow. :x- Grunden til at swarovskierne skifter farve er fordi de har AB (man kan få dem med, så de skifter i regnbuens farver og uden hvor de bare har den farve de skal have). ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Tark ;D :x-

De her swarovski havde ikke AB eller regnbueskær som det vist er på dansk (tror jeg?) det er helt klare, men nogle af dem ser blå ud i lyset.. det er underligt, men stadig søde..

Jeg skal have mig nogle peridot, jeg er helt solgt altså.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Katja: Jeg syntes ikke du skal sende en ny portion perler - måske jeg er heldig at de dukker op...
Jeg sendte engang en pakke til dig - der var over en uge undervejs - det var godt nok b-post..
Men hvor er det irriterende at post DK skal ødelægge en sjov leg... ~x( :-q
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Shawnee skrev:Katja: Jeg syntes ikke du skal sende en ny portion perler - måske jeg er heldig at de dukker op...
Jeg sendte engang en pakke til dig - der var over en uge undervejs - det var godt nok b-post..
Men hvor er det irriterende at post DK skal ødelægge en sjov leg... ~x( :-q

Ja det må du nok sige, det er bare så træls.
Håber at de dukker op..
Knus fra Katja
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Billede

Tak for de dejlige perler Joanna :D :D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Så fik jeg lavet lidt mere af mine perler :-D

Billede

Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
MUMS Camilla - den er godt nok super flot!!! :x-


- Jeg håber ikke jeg bliver ekskluderet fra næste måneds bytte byt, fordi jeg ikke viser billeder - men post DK har åbenbart slettet mig fra deres adresse kartotek.. :-w b-(

:))
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
forhåbentlig ikke det er jo ikke dig som er langsom men posten. Ellers må i efterlyse brevet hos postvæsenet
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Der er ikke nogen der bliver udelukket for næste måned pga perlerne ikke er kommet, slet ikke.. ;)

Hvis man ikke kan nå det pga travlhed eller mangel på overskud eller lign er det jo fair, så skriver man jo bare en pb til mig intet problem, men hvis jeg intet hører og det gentager sig, så udelukker jeg vedkommende et par gange.

Dumme post dk altså øvs..

Der må vist en efterlysning af brev til .. håber de kommer dog, vi er kun halvvejs i maj måned sådan ca ;D
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Så blev jeg færdig med mit projekt, hold da helt op det drev mig til vanvid, måtte sige til mig selv jeg skulle blive færdig med det også dømme det bagefter haha.. Det blev ok, men bestemt ikke efter less is more pricippet som jeg ellers meget godt kan li. ;)
Billede
Billede Billede Billede

Til dette brugte jeg turmaliner og den grønne onyx, jeg er lidt fortabt med ferskvandsperlerne så de ligger lige og venter på rette inspiration ;D Igen mange tak for perlerne.
Besvar