Side 8 af 10

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: søn 25. sep 2011 18:21
af lisbeth
Tusind tak Blue nu kan man rigtig se de flotte sten :ymhug:

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: tors 6. okt 2011 10:31
af Shawnee
Her er hvad jeg fik:
Billede

Har lavet 2 kæder:
Billede

Billede

Jeg har lavet et vedhæng til lædersnor, af den store sorte - men har ikke billede af den.

Chipsene var for uens i hullerne til jeg kunne bruge dem - og en var desværre revnet.

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: tors 6. okt 2011 10:51
af lisbeth
Lækre kæder du har lavet Mette :x-

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: fre 7. okt 2011 08:11
af anna-edith
Rigtig flotte kæder Mette :dance: :dance: godt du ikke skulle bruge benet til at lave dem med HIHI. Hvordan går det med benet????

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: fre 7. okt 2011 09:11
af Lise Sonne
Mette, to fine kæder, du har virkelig fået noget ud af dine bytte perler ;;)

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: lør 8. okt 2011 13:53
af lisbeth
Her er det sidste som jeg har lavet af mine bytte guf
Billede
Sterling sølv øreringe og her har jeg brugt nogle af koral chips
Billede
Wirewrap kobber hjerte vedhæng med amatyst og her har jeg brugt nogle af amatyst dråberne

Her er hvad jeg modtog af guffffffffff fra Blue
Billede
Billede
Ked af at billederne blev blålige ,så man ikke kan se farverne rigtig ,men det kan være at Blue evt. kan gøre noget ved farverne :doh:
Jeg har fået lavet lidt af det
Billede
Yellow tyrkis,runde og facet rondel sort onyx ,seedbeads og her har jeg brugt de grønne facet rondeller
Billede
Sort facet onyx,firkantet Blackstone ,labradorit og her har jeg brugt låsen og Labradorit rondellerne
Billede
Onyx,turmaliseret quartz og her har jeg brugt labradorit rondeller
Billede
En Messing Steampunk halskæde med et af de flotte håndlavede katte perfekt til Steampunk :x-
Billede
Kobber halskæde med lime glasperlerne og blad
Tusind tak for al guffet Blue :ymhug:

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: lør 8. okt 2011 16:23
af Danagonia
Her er mine flotte perler... Synes det er nogle skønne farver, men hold da op hvor har jeg svært ved at bruge dem... Har lavet lidt men det er noget møg, så håber på at min muse kommer til mig inden deadline, ellers må i få lov og se mine grimme bud =))

Billede

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: søn 9. okt 2011 20:28
af anna-edith
Camilla sikken en udfordring du har fået, men dine bud er garanteret ikke grimme.

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: søn 16. okt 2011 12:37
af Susanne i nord
Billede

(bare rolig perlerne sidder lige, kom til at skubbe til ginen. ;-)
Billede

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

: man 17. okt 2011 14:10
af Charlottes
Susanne i nord: Det er nogle flotte smykker. :x-

Camilla: det er sjovt at du synes de er så svære at bruge. Jeg kunne have lavet noget på første dag. Jeg er vild med farven. Men sådan er vi så forskellige. Jeg glæder mig til at se hvad du ender med at lave. ;;)