Vandrepakke Runde 3 Hvem er med?
Redaktør: rumlebumle
Husk lige at portoren er steget her den 1 janura.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg/vi plejer at sende som b-brev. Og den vejer ikke over 2 kg.
Vi prøver at holde os under de magiske 2 kg - så vi ikke skal betale alt for meget i porto..
Og det har ikke været et problem indtil videre....
Vi prøver at holde os under de magiske 2 kg - så vi ikke skal betale alt for meget i porto..
Og det har ikke været et problem indtil videre....
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Er der nogen der ved noget om vandrepakken?
jeg har ikke fået den fra Anja
jeg har ikke fået den fra Anja
Sender dig lige en pb Rumle.... 
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Noget nyt om vandrepakken? Kunne være skønt at komme igang med en ny runde 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Pakken er nået til Virum..

jeg sætter den igang igen indenfor de næste par dage.. Eller.. måske skal vi lige finde ud af hvem der er med på en ny runde..?
jeg sætter den igang igen indenfor de næste par dage.. Eller.. måske skal vi lige finde ud af hvem der er med på en ny runde..?
Hvor dejligt..
Jamen jeg er med på en ny runde...
Jamen jeg er med på en ny runde...
De bedste hilsner
Mette
Mette